Informacje

www.sxc.hu
www.sxc.hu

Gracze chcą wirtualnej rzeczywistości - dali na to już 3 miliony dolarów

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 25 kwietnia 2014, 10:10

    Aktualizacja: 25 kwietnia 2014, 10:12

  • Powiększ tekst

Crowdfunding zmienił oblicze wirtualnej rozrywki - nie tylko pozwolił mniejszym projektom gamingowym na zaistnienie poza bezwzględnymi trybami i planami zysków wielkich koncernów, ale też pozwolił na rozwój wielu technologii - dotychczas uznawanych za nieopłacalne.

Tak jest z projektem wirtualnej rzeczywistości. Projekt Omni VR, który ma umożliwić pełną symulację wirtualnej rzeczywistości zebrał kwotę miliona dolarów w zaledwie kilka dni. Kto inwestował - wielkie firmy, koncerny zbrojeniowe? Nie - gracze, którzy zrzucili się po prostu na system.

Teraz Omni VR zebrał łącznie 3 miliony dolarów dzięki zainteresowaniu inwestorów. To nie jest największy transfer pieniężny - kilka tygodni temu Facebook Marka Zuckerberga kupił projekt Oculus Rift za potężną sumę 2 miliardów dolarów.

Wirtualna rzeczywistość jest już blisko i nie chodzi tu bynajmniej o manipulacje medialne.

The Escapist/ as/

Powiązane tematy

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.