Informacje

www.sxc.hu
www.sxc.hu

Szef Ciechana domaga się odszkodowania za bojkot - pieniądze przeznaczy na Muzeum Powstania Warszawskiego

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 28 października 2014, 10:33

  • 4
  • Powiększ tekst

Marek Jakubiak - teraz już legendarny szef Browarów Regionalnych Jakubiak znowu atakuje. Teraz domaga się odszkodowania za wylewanie jego wyrobów przez warszawskie lokale.

Przypomnijmy, iż akcję wylewania piwa Ciechan zapoczątkowano po słowach Marka Jakubiaka na Facebooku skierowanych do byłego boksera Dariusza Michalczewskiego.

"Darusiu, życzę Ci mamusi z fujarką będziesz miał co ssać"

W reakcji na komentarz Jakubiaka warszawski lokal zapoczątkował akcję wylewania piwa Ciechan.

Teraz Jakubiak domaga się odszkodowania. Ale nie dla siebie, lecz wpłaty na rzecz Muzeum Powstania Warszawskiego.

Wpłaty 100 tys. zł na konto Muzeum Powstania Warszawskiego i przeprosin żąda Marek Jakubiak, właściciel browaru Ciechan, od właścicielki stołecznej klubokawiarni (...) za akcję wylewania piwa.

Jakubiak uzasadnia swoje żądanie uzasadnieniem, iż wylewanie piwa wyczerpuje znamiona nieuczciwej konkurencji wobec jego browarów.

Marek Jakubiak przeprosił za swoje słowa. Ale to nie skończyło całej sprawy. Teraz okazuje się, że chce przeprosin i pieniędzy od Fundacji Instytut Reportażu, do której należy znana klubokawiarnia. Biznesmen wysłał do niej „wezwanie do zapłaty". Domaga się w nim w ciągu trzech dni 100 tys. zł na rzecz Muzeum Powstania Warszawskiego oraz przeprosin dla swojej firmy za wylewanie piwa i namawianie do jego bojkotu. Bojkot do którego państwo namawialiście oraz sama akcja wylewania piwa wyczerpują definicję czynu nieuczciwej konkurencji. Czyn jakiego dopuściliście się Państwo polega na deprecjonowaniu produktu browaru, namawiania do niedokonywania ich promocji czy sprzedaży – pisze Marek Jakubiak, w swoim piśmie. Podkreśla, że produkty jego browaru cieszą się poszanowaniem na rynku nie tylko z powodu walorów jakościowych, ale także są na tle konkurencji jedyną, tak silnie rozpoznawalną marką z wyłącznie polskim kapitałem.

Czy Jakubiak osiągnie swój cel?

Przeczytaj też wywiad z Markiem Jakubiakiem: http://wgospodarce.pl/informacje/16880-nadciaga-husaria-piwna-jakubiaka

Rp.pl/ as/

Powiązane tematy

Komentarze