Informacje

Firma Link 4 z prestiżową statuetką Effie

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 25 października 2016, 17:04

  • 0
  • Powiększ tekst

LINK4 nagrodzona brązową statuetką Effie. To pierwsze w historii firmy tak prestiżowe wyróżnienie. Świadczy nie tylko o wysokiej jakości kampanii marketingowej, ale także o jej skuteczności, a więc przełożeniu na sprzedaż produktu. A tu LINK4 ma bardzo wysoki wynik.

Ponad stuosobowe jury konkursu na najbardziej skuteczne kampanie marketingowe doceniło reklamę ubezpieczenia motoryzacyjnego LINK4 pod hasłem „O to chodziło”.

To oferta, dzięki której kierowcy mogą zaoszczędzić z nami nawet 500 złotych” – wyjaśnia dyrektor pionu marketingu LINK4 Patrycja Kotecka. I właśnie ta kampania z piosenkarką Kasią Moś, która śpiewa do melodii „Holding Out On The Hero” Bonnie Tyler, zdobyła brązowe Effie.

Jest nam niezmiernie miło, że tak szacowne grono specjalistów z branży marketingowej doceniło nasze starania” – mówi dyrektor Patrycja Kotecka. W tegorocznej edycji Effie Awards zgłoszono blisko 200 projektów. Przewodniczącą jury była Anna Jakubowski, general manager w The Coca-Cola Company.

Powiązane tematy

Komentarze