Informacje

W City Handlowym u ok. 7 proc. klientów mogło dojść do ponownego zaksięgowania transakcji

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • 8 marca 2017
  • 12:47
  • 0
  • Tagi: finanse reklamacja sektor bankowy transakcja finansowa
  • Powiększ tekst

W banku City Handlowy u ok. 7 proc. klientów mogło dojść do ponownego zaksięgowania transakcji, które zrealizowane były w dniach 6-12 stycznia br. - poinformował City Handlowy. Bank zapewnia, że korekty zostaną wykonane automatycznie, bez potrzeby składania reklamacji.

Potwierdzamy, że u wybranych klientów mogło dojść do ponownego zaksięgowania transakcji, które zrealizowane były w dniach 6-12 stycznia. Zdarzenie dotyczy tylko wybranej grupy klientów, którzy realizowali w tym okresie transakcje kartą debetową. Co ważne, korekty zostaną wykonane automatycznie, bez potrzeby składania reklamacji - poinformował bank, pytany przez PAP.

Jak podał City Handlowy, zdarzenie dotknęło ok. 7 proc. klientów, a bank ich ma 700 tysięcy.

Komunikat w tej sprawie widoczny jest dla klientów po zalogowaniu się do Citibank Online. Przepraszamy klientów dotkniętych tym zdarzeniem za niedogodności - podkreślił bank.

Citi Handlowy powstał z połączenia Banku Handlowego w Warszawie S.A. - najstarszego komercyjnego banku w Polsce i Citibank (Poland) S.A. w 2001 roku. Citi obsługuje klientów indywidualnych, korporacyjnych, rządowych i instytucjonalnych. Obecnie Citi prowadzi działalność poprzez swoje dwie główne jednostki operacyjne: Citicorp, obejmującą kluczowe obszary działalności Citi, oraz Citi Holdings, w której zebrano aktywa i biznesy, które nie są kluczowe dla przyszłego rozwoju firmy.

SzSz PAP

Komentarze