Informacje

PGNiG Obrót Detaliczny z nową strategią

br

  • Opublikowano: 24 lipca 2017, 12:02

    Aktualizacja: 24 lipca 2017, 12:04

  • 0
  • Powiększ tekst

PGNiG Obrót Detaliczny przyjął nową strategię operacyjną na lata 2017-2020. Zakłada ona m.in. rozwój oferty produktowej i budowanie centrów kompetencyjnych. Nowa strategia została zaprezentowana Radzie Nadzorczej - poinformowała spółka w komunikacie.

Nasza strategia jest pewnego rodzaju mapą drogową dla dalszych działań, które pozwolą całej spółce w sposób jednolity osiągać cele określone w strategii Grupy Kapitałowej PGNiG. Skuteczna implementacja założeń strategicznych pozwoli spółce utrzymać pozycję lidera na rynku sprzedaży gazu - powiedział Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny.

Dodał, że w obszarze obrotu PGNiG czeka wiele wyzwań związanych z rosnącą liberalizacją rynku gazu.

Kierunki zmian w funkcjonowaniu spółki będą skoncentrowane na 4 głównych obszarach:

budowie kultury ciągłego doskonalenia się oraz rozwój kompetencji i motywacji zorientowanej na klienta;

odpowiadaniu na potrzeby klienta poprzez rozwój oferty produktów i usług oraz budowanie centrów kompetencyjnych;

budowie skutecznych narzędzi i procesów;

zwiększaniu efektywności operacyjnej. - informuje spółka.

Jak wynika z informacji Strategia Operacyjna PGNiG Obrót Detaliczny to kilkanaście obszernych projektów, z których część już się rozpoczęła, jak np. optymalizacja działania call-center czy wdrożenie e-commerce. Znaczną część tych projektów zgłaszali pracownicy w trakcie organizowanych od marca warsztatów.

Powiązane tematy

Komentarze