PGNiG Obrót Detaliczny z nową strategią
PGNiG Obrót Detaliczny przyjął nową strategię operacyjną na lata 2017-2020. Zakłada ona m.in. rozwój oferty produktowej i budowanie centrów kompetencyjnych. Nowa strategia została zaprezentowana Radzie Nadzorczej - poinformowała spółka w komunikacie.
Nasza strategia jest pewnego rodzaju mapą drogową dla dalszych działań, które pozwolą całej spółce w sposób jednolity osiągać cele określone w strategii Grupy Kapitałowej PGNiG. Skuteczna implementacja założeń strategicznych pozwoli spółce utrzymać pozycję lidera na rynku sprzedaży gazu - powiedział Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny.
Dodał, że w obszarze obrotu PGNiG czeka wiele wyzwań związanych z rosnącą liberalizacją rynku gazu.
Kierunki zmian w funkcjonowaniu spółki będą skoncentrowane na 4 głównych obszarach:
budowie kultury ciągłego doskonalenia się oraz rozwój kompetencji i motywacji zorientowanej na klienta;
odpowiadaniu na potrzeby klienta poprzez rozwój oferty produktów i usług oraz budowanie centrów kompetencyjnych;
budowie skutecznych narzędzi i procesów;
zwiększaniu efektywności operacyjnej. - informuje spółka.
Jak wynika z informacji Strategia Operacyjna PGNiG Obrót Detaliczny to kilkanaście obszernych projektów, z których część już się rozpoczęła, jak np. optymalizacja działania call-center czy wdrożenie e-commerce. Znaczną część tych projektów zgłaszali pracownicy w trakcie organizowanych od marca warsztatów.