Informacje

autor: Poczta Polska
autor: Poczta Polska

Poczta Polska z nowymi, ciekawymi książkami

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 11 czerwca 2018, 21:03

  • 2
  • Powiększ tekst

Ciekawe książki w promocji dostępne w punktach Poczty Polskiej. W czerwcu Poczta proponuje swoim klientom dwa nowe bestsellery

Pierwszą propozycją jest „Kobiety niepodległości. Bohaterki, żony, powiernice” autorstwa Iwony Keinzler. Jak czytamy, kobiety niepodległości mogą być inspiracją dla współczesnych Polek. Okrągła rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości to dobra okazja, by przyjrzeć się kim były polskie kobiety dostrzegane przez historyków, a niesłusznie pozostające w cieniu ówczesnych sławnych mężczyzn.

Drugą pozycją jest książka „Lech Kaczyński. Biografia polityczna 1945-2005” autorstwa S. Cenckiewicza, J. Kowalskiego, A. Chmielnickiego i A.K. Kowalskiej. Jak czytamy w zapowiedzi, to historia życia człowieka, który w życiu kierował się wartościami, wiedział do czego warto dążyć i czemu można poświęcić nawet życie. Po niezliczonej ilości przekłamań i zwykłych kłamstw na temat Lecha Kaczyńskiego, grupa badaczy pod kierunkiem Sławomira Cenckiewicza postanowiła przygotować pierwszą naukową biografię byłego Prezydenta Rzeczypospolitej.

Książki dostępne są już w sprzedaży przy okienkach pocztowych.

Zgodnie z nową strategią rozwoju, Poczta ma zamiar dołączyć do grona wiodących w kraju dystrybutorów wydawnictw książkowych. Według danych zebranych przez Bibliotekę Analiz, w 2017 r. rynek książki zmniejszył się o 2,1 proc. Spadająca sprzedaż wpływa na strukturę dystrybucji i zamykanie tradycyjnych księgarni. Dlatego Poczta Polska, która posiada ponad 7 500 placówek, filii i agencji pocztowych, uzupełnia luki w ofercie wydawniczej i księgarskiej w wielu miejscowościach. W ofercie Poczty znajdują się książki dotyczące historii Polski, a także biograficzne, beletrystka, serie dla dzieci i poradniki.

Poczta Polska sukcesywnie porządkuje swoją ofertę handlową i stawia na rozwój sprzedaży książek i prasy. W 2017 roku sprzedaż książek stanowiła 30 proc. przychodów z działalności handlowej. W placówkach pocztowych klienci mogą kupić także pełną paletę towarów pocztowych, takich jak koperty, opakowania kartonowe, zestawy opakowaniowe, taśmy, kartki pocztowe, widokówki i karnety okolicznościowe. Ofertę handlową uzupełniają artykuły papiernicze, gry planszowe, zabawki oraz upominki i produkty sezonowe.

mw

Powiązane tematy

Komentarze