Informacje

autor: PiS
autor: PiS

Nowy spot PiS-u trafia w dziesiątkę

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 14 września 2019, 11:39

  • 6
  • Powiększ tekst

Mamy Grzesia Schetynę i jego ekipę bez realnych i policzonych propozycji, jemu w nic nie da się uwierzyć; PSL to ekipa obrotowa, która tylko chce utrzymać stołek, a panowie z SLD mają mocne korzenie w PRL - twierdzi narrator w nowym, młodzieżowym spocie PiS.

W nowym spocie PiS zamieszonych m.in. na Twitterze i Facebooku narratorem jest młody mężczyzna, który siedząc na ławce w parku zachęca, aby przyjrzeć się poszczególnym partiom startującym w wyborach.

Z jednej strony mamy pana Grzesia (Schetynę) i jego ekipę bez realnych i policzonych propozycji” - ocenia.

To ekipa, która głosowała za tzw. ACTA 2, podwyższyła podatki i babci wiek emerytalny” - stwierdza.

Zaprezentowano też przebitki z przeciwstawnymi wypowiedziami Schetyny nt. przyjmowania uchodźców.

I tu nie chodzi o samą sprawę, najgorsze jest to, że panu Grzesiowi w nic nie da się uwierzyć, oni ciągle zmieniają zdanie - ocenia chłopak występujący w spocie.

oglądaj tutaj

Następnie, mówiąc o PSL stwierdza, że to „ekipa, która jest zwana obrotową, byle utrzymać stołek”.

W tym momencie zaprezentowano szereg zdjęć ukazujących koalicje, w których było PSL i m.in. zdjęcia Waldemara Pawlaka i Aleksandra Kwaśniewskiego oraz Władysława Kosiniaka-Kamysza i Donalda Tuska. Paweł Kukiz, który w jesiennych wyborach startuje razem z PSL został określony mianem „ciasteczkowego rewolucjonisty, który już kompletnie nie wie, czego chce”.

Narrator mówił, że jest jeszcze SLD z młodymi „gruppies”, które mówią, że łączy ich przyszłość. „Na pewno chcą zapomnieć o przeszłości, bo panowie mają mocne korzenie w PRL-u” - stwierdzono w spocie.

No i jest PiS, który może nie jest rycerzem na białym koniu, ale za to solidnie naoliwioną maszyną i ciężko pracującą i to oni obniżyli podatki, wprowadzili mocny program socjalny dla dzieci i dla nas PIT zerowy i np. Wojska Obrony Terytorialnej - słyszymy w spocie.

Wybierzesz sam, ale to jest spot kampanijny, a nikt nie wygrał wyborów na kanapie, dlatego ruszamy z wrzuceniem materiałów kampanijnych na Instagrama, Facebooka, Twittera 13 października idziemy głosować - zachęca lektor w spocie.

(PAP)SzSz

Powiązane tematy

Komentarze