Informacje

Fot.wikipedia.org
Fot.wikipedia.org

Magnetyzm, relaks, wysokie doznania estetyczne chce wprowadzić PKP na polskie dworce kolejowe

Polska Agencja Prasowa

  • Opublikowano: 24 października 2013, 20:03

    Aktualizacja: 25 października 2013, 11:30

  • 2
  • Powiększ tekst

Dworzec kolejowy może być miejscem magnetycznym, zachęcającym do relaksu i gwarantującym wysoki poziom doznań estetycznych - taki wizerunek dworców chce wypromować PKP SA. Firma ogłosiła przetarg na organizację wydarzeń promocyjnych na największych dworcach.

Ogłoszenie o przetargu na przygotowanie i organizację cyklu akcji i wydarzeń promujących sieć kolejową i transport kolejowy zostało opublikowane na stronach internetowych PKP SA. Jak wskazano w dokumentach przetargowych, akcje te miałyby się odbywać do września przyszłego roku na dworcach kolejowych w całej Polsce.

Jak wskazują kolejarze, na dworcach jest duży ruch, ale ci, którzy je odwiedzają, spędzają tam jak najmniej czasu - tyle, ile trzeba by wsiąść i wysiąść z pociągu, bądź odprowadzić bliskich.

"Wydarzenia promocyjne mają na celu zatrzymanie części ruchu dworcowego na dłużej, przyciągnięcie do obiektów kolejowych nowych, potencjalnych klientów kolei" - czytamy w dokumentach przetargowych. Ponadto kolejarze liczą, że akcja pomoże budować wizerunek dworców jako "miejsc, gdzie można wypocząć i zrelaksować się" oraz jako miejsc "przyjaznych, magnetycznych, aspiracyjnych" i "gwarantujących niezmiennie wysoki poziom doznań estetycznych".

Innym celem organizowania na dworcach rozmaitych wydarzeń promocyjnych ma być "odświeżenie wizerunku marki PKP" i promowanie jej jako "dobrego zarządcy dworcowej infrastruktury, który dba o swoich klientów podczas podróży, od momentu wejścia na dworzec kolejowy, podczas podróż pociągiem, po moment dotarcia do miejsca docelowego".

Przykładowymi wydarzeniami - jak wskazują kolejarze - mogą być np. koncerty, pokazy filmowe, promocje książek, czy wernisaże.

PKP SA szacuje, że łączna kwota wynagrodzenia za przygotowanie i realizację około 16 wydarzeń promocyjnych nie przekroczy 1 mln 300 tys. zł netto.

(PAP)

 

 

------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------

Uwaga!

Tylko u nas, wSklepiku.pl, możesz nabyć bardzo atrakcyjne gadżety portalu!

Zestaw toreb zakupowych wPolityce.pl

Zestaw toreb zakupowych wPolityce.pl

Kubek wPolityce.pl

Kubek wPolityce.pl

Powiązane tematy

Komentarze