tag

odzież

5 czerwca

Vistula Group i Bytom planują połączenie, z Vistulą jako spółką przejmującą

Spółki uzasadniają konsolidację m.in. strategią rozwoju grupy kapitałowej, obniżeniem kosztów działalności, a także optymalizacją kosztów pozyskiwania towarów. Vistula specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn, z kolei Bytom prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów

15 maja

21 kwietnia

Polski rynek odzieżowo-obuwniczy może rosnąć w tempie 5 proc. do końca dekady

Przy obecnym tempie ekspansji zagranicznej polskich firm odzieżowych i obuwniczych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, potencjał wzrostowy eksplorowanych kierunków zacznie się wyczerpywać w ciągu najbliższych 5-10 lat. Choć dynamika polskiego rynku odzieżowo-obuwniczego może utrzymywać się na poziomie ok. 5 proc. nawet do końca dekady, to powinny one rozszerzać zasięg rozpoznawalności i wchodzić na nowe rynki - Europy Zachodniej, a w dalszej kolejności na rynki np. dalekowschodnie, wynika z raportu Banku Pekao.

1 marca

Wcześniejsze publikacje

Pozostałe publikacje o tym tagu

30 września 2014 roku

Na co się skarżymy? Zazwyczaj na producentów odzieży i obuwia

W 2013 r. Polacy skarżyli się rzecznikom konsumentów najczęściej w sprawach związanych z zakupem obuwia, odzieży, sprzętu RTV i AGD oraz na świadczone usługi telekomunikacyjne - wynika z informacji UOKiK. Rzecznicy udzielili ponad 443 tys. porad.

3 lutego 2014 roku

"Kaszmir" po chińsku

Sprowadzoną z Chin mieszankę sierści szczurów i innych zwierząt, akrylu i wiskozy sprzedawano we Włoszech jako prawdziwy kaszmir. W Toskanii i w Rzymie Gwardia Finansowa skonfiskowała milion sztuk odzieży i dodatków z rzekomo naturalnych tkanin.

31 grudnia 2013 roku

Ekspansja polskich firm w Czechach

Czechy stają się coraz bardziej interesującym rynkiem dla polskich firm. Zarówno małe jak i wielkie przedsiębiorstwa odnoszą sukcesy w tym kraju. Intensywnie rozwija się też rynek doradztwa wspierającego wprowadzanie na czeski rynek polskich produktów i usług.

7 listopada 2013 roku

Polka nie może używać loga Pumy

Unijny Sąd zabronił dziś Polce Danucie Budziewskiej używania loga łudząco podobnego do znaku towarowego Pumy. Polka twierdziła, że jej logo przedstawia "kota domowego w fazie lądowania na przysłowiowe cztery łapy", a nie dziką pumę w fazie wyskoku.