Każdy z nas jest konsumentem
Grupa Medialna Fratria od lat aktywnie wspiera ideę patriotyzmu gospodarczego i konsumenckiego. Nasza akcja „Kupuję, bo polskie” pozwoliła nam promować na łamach pozytywne postawy producentów, konsumentów i przedsiębiorców. Dziś patriotyczne postawy stają się wyjątkowo silnym i ważnym elementem gry gospodarczej
Patriotyzm gospodarczy wybiega też daleko poza proste konsumenckie wybory. Poza tym, że musimy świadomie robić „polskie zakupy”, by pomnażać w ten sposób nasz produkt krajowy brutto, konieczne wydaje się promowanie polskich przedsiębiorstw i ich produktów. Ten element stanie się szczególnie ważny, gdy będziemy wspólnie odbudowywać polską gospodarkę po pandemii.
Dlatego na łamy tygodnika „Sieci” i portalu wGospodarce.pl oraz do programu telewizji wPolsce.pl wraca kolejny raz akcja „Kupuję, bo polskie”. Redakcja ekonomiczna Grupy Medialnej Fratria – dziennikarze portalu wGospodarce.pl i „Gazety Bankowej” – będą przygotowywać kolejne publikacje dotyczące znaczenia patriotyzmu gospodarczego i konsumenckiego.
Zapraszamy na specjalną zakładkę na portalu wGospodarce.pl, gdzie znajdą państwo artykuły na temat znaczenia patriotyzmu konsumenckiego, naszych codziennych wyborów konsumenckich, dzięki którym wszyscy możemy pomóc polskim przedsiębiorcom, producentom, pracownikom polskich firm. Każdy z nas takich wyborów dokonuje codziennie – kupujmy, bo polskie!
Maciej Wośko, redaktor naczelny „Gazety Bankowej” i portalu wGospodarce.pl