Komentarze

Kupuję bo polskie / autor: Fratria
Kupuję bo polskie / autor: Fratria

Każdy z nas jest konsumentem

Maciej Wośko

Maciej Wośko

Redaktor naczelny "Gazety Bankowej" i wGospodarce.pl

  • Opublikowano: 29 czerwca 2021, 12:00

  • Powiększ tekst

Grupa Medialna Fratria od lat aktywnie wspiera ideę patriotyzmu gospodarczego i konsumenckiego. Nasza akcja „Kupuję, bo polskie” pozwoliła nam promować na łamach pozytywne postawy producentów, konsumentów i przedsiębiorców. Dziś patriotyczne postawy stają się wyjątkowo silnym i ważnym elementem gry gospodarczej

Patriotyzm gospodarczy wybiega też daleko poza proste konsumenckie wybory. Poza tym, że musimy świadomie robić „polskie zakupy”, by pomnażać w ten sposób nasz produkt krajowy brutto, konieczne wydaje się promowanie polskich przedsiębiorstw i ich produktów. Ten element stanie się szczególnie ważny, gdy będziemy wspólnie odbudowywać polską gospodarkę po pandemii.

Dlatego na łamy tygodnika „Sieci” i portalu wGospodarce.pl oraz do programu telewizji wPolsce.pl wraca kolejny raz akcja „Kupuję, bo polskie”. Redakcja ekonomiczna Grupy Medialnej Fratria – dziennikarze portalu wGospodarce.pl i „Gazety Bankowej” – będą przygotowywać kolejne publikacje dotyczące znaczenia patriotyzmu gospodarczego i konsumenckiego.

Zapraszamy na specjalną zakładkę na portalu wGospodarce.pl, gdzie znajdą państwo artykuły na temat znaczenia patriotyzmu konsumenckiego, naszych codziennych wyborów konsumenckich, dzięki którym wszyscy możemy pomóc polskim przedsiębiorcom, producentom, pracownikom polskich firm. Każdy z nas takich wyborów dokonuje codziennie – kupujmy, bo polskie!

Maciej Wośko, redaktor naczelny „Gazety Bankowej” i portalu wGospodarce.pl

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych