tag

gazeta

21 marca

20 marca

Po Brexicie nadszedł czas na umowy bilateralne

Wielka Brytania i Niemcy podpiszą nowe porozumienie o współpracy w dziedzinie obronności, gdy rząd w Londynie formalnie rozpocznie negocjacje w sprawie wystąpienia z Unii Europejskiej - pisze w poniedziałek dziennik "Financial Times".

7 marca

4 marca

Wcześniejsze publikacje

Pozostałe publikacje o tym tagu

12 grudnia 2016 roku

Chińska prasa w odezwie do Donalda Trumpa

Polityka jednych Chin nie może być przedmiotem handlu - pisze dziś w komentarzu redakcyjnym anglojęzyczny dziennik chiński "Global Times" w reakcji na ostatnią wypowiedź prezydenta elekta USA Donalda Trumpa, który zagroził, że zerwie z tą polityką.

3 listopada 2016 roku

Wydawcy prasy: Wojny z Google nie ma

Nie walczymy z Google'm, chcemy uporządkować wzajemne relacje, bo choć czytelników treści prasowych nie ubywa, to przychody prasy spadają - mówił o unijnej inicjatywie nadania nowych praw wydawcom Wiesław Podkański, prezes Izby Wydawców Prasy na czwartkowej konferencji.

17 października 2016 roku

Wielkie zwolnienia w "Gazecie Wyborczej" - efekt braku reklam ze Skarbu Państwa?

W zeszłym tygodniu spółka Agora podała, że zwalnia ponad 100 pracowników w związku z niższą sprzedażą „Gazety Wyborczej” i oszczędnościami, które musi zastosować. Według ekspertów podstawową przyczyną kłopotów finansowych wydawnictwa może być brak reklam zlecanych przez spółki Skarbu Państwa.

6 października 2016 roku

"Financial Times": Mocna pozycja państw Grupy Wyszehradzkiej w UE

Kraje Grupy Wyszehradzkiej (V4) stosunkowo niedawno dołączyły do Unii Europejskiej, ale dzięki współpracy osiągnęły we Wspólnocie mocną pozycję; teraz ich wpływom zagrażają wewnętrzne spory o przyszłość UE - pisze dziś dziennik "Financial Times"

30 sierpnia 2016 roku

"Financial Times": Warszawa kusi londyńskie City

Polska dołączyła do grupy państw, które chcą skorzystać na niepewności związanej z Brexitem i zachęcić do siebie zagranicznych inwestorów - pisze dziennik "Financial Times", zapowiadając czwartkową wizytę wicepremiera Mateusza Morawieckiego w Londynie.

7 lipca 2016 roku

"Gazeta Wyborcza" z rekordowym spadkiem sprzedaży

Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy nie pozostawiają złudzeń - sprzedaż "Gazety Wyborczej" drastycznie spadła, podobnie jak innych dzienników. Na czele "Fakt", ale i on traci.

10 czerwca 2016 roku

Wielki płacz nad 500+

Nie ma chyba w Polsce większej patologii. To znaczy dla tych, którzy czytają „Gazetę Wyborczą” i jej portale, słuchają radiowęzła tego organu, czyli radia Tok FM czy oglądają ich ideowych pobratymców, czyli TVN 24 i „Fakty” TVN. Albo dla tych, którzy śledzą w tych mediach stanowiska i wypowiedzi polityków Platformy Obywatelskiej czy Nowoczesnej.

8 czerwca 2016 roku

George Soros wykupuje akcje spółki Agora

O interesującym wydarzeniu na rynku medialno-politycznym czytamy w serwisie „Pulsu Biznesu”. Ponad 11 proc. akcji Agory trafiło do funduszu należącego do George’a Sorosa, inwestującego w projekty medialne w krajach, „gdzie dostęp do wolnych mediów jest zagrożony”.

6 maja 2016 roku

The New York Times chce poprawić dochody dodając do gazety… jedzenie

Począwszy od wakacji wydawca dziennika The New York Times będzie dostarczać czytelnikom wraz z gazetą zestaw półfabrykatów do przygotowania posiłków zgodnie z przepisami publikowanymi na portalu NYT o gotowaniu. Akcja ta ma na celu zwiększenie dochodów firmy.

22 kwietnia 2016 roku

Prasa papierowa, mimo dominacji internetu, wciąż silna

Dobre perspektywy przed rynkiem dystrybucji prasy. Dla Kolportera ubiegły rok był najlepszy od ośmiu lat mimo odnotowanego na rynku spadku sprzedaży o 2 proc. – Cyfryzacja mediów nie powinna zagrażać tradycyjnej prasie – ocenia rzecznik spółki. E-wydania stanowią niewiele ponad 3 proc. całkowitej sprzedaży największych gazet.

10 marca 2016 roku

Niemiecka prasa straszy rzekomym kryzysem politycznym w Polsce

Po orzeczeniu TK, że dotycząca go ustawa jest niekonstytucyjna, i zapowiedzi rządu, że nie opublikuje tej decyzji, największe niemieckie dzienniki piszą w czwartek o "poważnym kryzysie państwa" w Polsce i zarzucają rządowi w Warszawie "kurs konfrontacyjny".

7 marca 2016 roku

Niemcy niezadowoleni z wyników wyborów na Słowacji

Największe niemieckie gazety niepokoją się wzrostem poparcia dla partii nacjonalistycznych w wyborach na Słowacji. "Sueddeutsche Zeitung" uważa, że premier Robert Fico prowadził chybioną kampanię wyborczą; "FAZ" wymienia wśród przyczyn politykę migracyjną UE.

22 lutego 2016 roku

Atak hakerski na stronę tygodnika „wSieci”

Strona internetowa tygodnika „wSieci” została w piątek wieczorem zaatakowana przez hakerów. By chronić dane na stronie i użytkowników strony podjęliśmy decyzję o jej czasowym wyłączeniu. Atak przypisała sobie (na Twitterze) hakerska grupa Cyber Justice Team, nie ukrywając, że w ten sposób walczy z naszym tygodnikiem. To reakcja na szeroko komentowaną okładkę „wSieci” z 15 lutego, która nawiązuje do napaści dokonanych przez imigrantów w Niemczech.