tag

usługi pocztowe

18 kwietnia

Nowa strategia Poczty Polskiej ma zwiększyć jej przychody do 7 mld zł w 2021 r.

Zmiana struktury przychodów i ich wzrost o 25 proc., w tym pięciokrotne zwiększenie przychodów z usług logistycznych, dwuipółkrotny wzrost z usług międzynarodowych czy podwojenie przychodów z usług kuriersko-paczkowych, spadek udziału przychodów osiąganych z tradycyjnej korespondencji z 58 proc. do 37 proc. przewiduje nowa strategia Poczty Polskiej na lata 2017-2021. Odrzucono plany wprowadzenia spółki na giełdę.

4 sierpnia

20 lipca

Pracownicy Poczty Polskiej będą więcej zarabiać

Wzrost płacy zasadniczej o 100 zł brutto od 1 lipca br. dla pracowników Poczty Polskiej zarabiających mniej niż 4 tys. zł brutto - to efekt porozumienia zawartego między zarządem PP, a przedstawicielami związków zawodowych.

22 czerwca

Wcześniejsze publikacje

W Polsce dynamiczne rośnie rynek przesyłek kurierskich

10-proc. wzrost odnotowano na polskim rynku przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych (KEP) w 2015 r. - wynika z raportu PwC. Eksperci szacują, że w 2016 roku wartość rynku KEP osiągnie 5,1 mld zł, a wzrost wyniesie 14 proc.

Kurierzy przejmują rynek usług pocztowych

Od czasu liberalizacji na polskim rynku usług pocztowych panuje większa konkurencja i zaszły pozytywne zmiany m.in. w zakresie nowych usług - wynika z raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej o stanie rynku pocztowego za 2015 r.