Informacje

fot. Facebook
fot. Facebook

Wojciech Cejrowski sam bojkotuje Empik - nawołuje by nie kupować tam jego książek

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 19 grudnia 2014, 09:40

  • Powiększ tekst

„Empik reklamuje się facetem, który podarł Biblię i Czubaszek, która chełpi się dzieciobójstwem”.

Wojciech Cejrowski kolejny raz pokazuje, że nie ma jego zgody na niszczenie ważnych dla katolików wartości. Znany i poczytny pisarz i podróżnik wzywa do bojkotu empików. Tłumaczy, że lepiej w ogóle nie kupować jego najnowszej książki niż kupić ją w empiku. Powód? Skandaliczna kampania reklamowa.

„Szanowni Państwo! Strzelę sobie teraz gola. Dostałem kiedyś trzy kolejne „Bestsellery Empiku”. Lubię tę nagrodę. To jest nagroda za sprzedaż. Liczy się nie jury, jakieś tajne, przez poufne… I bardzo mnie te nagrody cieszyły. W tym roku miałem wielką szansę zdobyć bestsellera za tę książkę” - mówił Cejrowski na nagranym filmiku.

I wzywa do bojkotu. „Chcę państwa namawiać, by nie kupować mojej książki w empiku. Proszę poszukać innej księgarni, albo nie kupić wcale” - wskazuje.

W jego ocenie to, co przed Świętami Bożego Narodzenia zrobił empik, to rzecz nie do zaakceptowania. „Empik w tym roku z okazji Bożego Narodzenia reklamuje się dwiema twarzami. Jedną z tych twarzy jest facet, który podarł największy bestseller świata, Biblię. I teraz reklamuje księgarnie. Drugą z tych twarzy jest Maria Czubaszek, która chełpi się dzieciobójstwem” - tłumaczy.

I pyta: „Jak to się ma do Bożego Narodzenia? Do stajenki betlejemskiej? Do Dzieciątka? Jak to się ma?”

Na końcu mówi: „Proszę nie kupować w empiku - mówi najlepiej sprzedający się polski pisarz”.

Jak widać Cejrowski nie zamierza za wszelką cenę walczyć o sprzedaż. Ważniejsze są dla niego kwestie etyczne.

TK

Powiązane tematy

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.