Informacje

PKO BP zainwestował w wirtualne programy lojalnościowe

br

  • Opublikowano: 26 stycznia 2017, 10:45

  • 2
  • Powiększ tekst

PKO BP kupił ZenCard, spółkę która jest właścicielem platformy umożliwiającej wirtualizację kart lojalnościowych – poinformował bank w komunikacie.

Bank jest zainteresowany wykorzystaniem know-how spółki oraz jej założycieli w zakresie rozwoju opracowanych przez ZenCard rozwiązań, a także wykorzystania produktów spółki w ramach Grupy Kapitałowej Banku. Istotnym elementem zwiększającym szanse na powodzenie rynkowe projektu jest fakt strategicznej współpracy z największym agentem rozliczeniowym na polskim rynku jakim jest eService – napisano w komunikacie.

W komunikacie banku czytamy, że ZenCard jest istniejącym od listopada 2013 roku start-upem technologicznym. To w pełni cyfrowa spółka, która zbudowała zaawansowaną technologicznie platformę do tworzenia przez sprzedawców programów rabatowo-lojalnościowych, umożliwiającą jednocześnie wirtualizację kart lojalnościowych. Platforma opracowana przez ZenCard zintegrowana jest z terminalem płatniczym i pozwala na rezygnację z wielu oddzielnych kart lojalnościowych, czy oddzielnych aplikacji instalowanych na telefonie, na rzecz jednej będącej jednocześnie kartą płatniczą. Wyjątkową cechą systemu jest działanie w czasie rzeczywistym, co umożliwia natychmiastowe i automatyczne naliczanie rabatów już na etapie płatności kartowych i mobilnych.

Powiązane tematy

Komentarze