Informacje

Jan Krzysztof Ardanowski / autor: PAP
Jan Krzysztof Ardanowski / autor: PAP

Ministerstwo Rolnictwa wzywa do patriotyzmu konsumenckiego

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 31 marca 2020, 22:33

  • Powiększ tekst

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wspólnie oraz Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa od kwietnia br. wznawiają ogólnopolską kampanię informacyjną „Kupuj Świadomie Produkt Polski”

Istotne jest, aby polskie społeczeństwo zrozumiało wagę i znaczenie własnych podejmowanych codziennie decyzji zakupowych dla funkcjonowania gospodarki i wspierania polskiego rolnictwa - czytamy w komunikacie ministerstwa. - Komunikujemy wspólnie i jednym głosem naszym rodakom, że „Twój wybór ma znaczenie!”.

Celem kampanii, jak podkreśla resort rolnictwa, jest zwiększanie wiedzy Polaków nt. znaczenia świadomych decyzji zakupowych, szczególnie w tak trudnym czasie jak pandemia wirusa SARS-CoV-2.

Już teraz wiadomo, że odciśnie ona ogromne piętno na sytuacji ekonomicznej i gospodarczej w naszym kraju. Dlatego też tak istotne jest, aby polskie społeczeństwo zrozumiało wagę i znaczenie własnych, podejmowanych codziennie decyzji zakupowych dla funkcjonowania gospodarki i wspierania krajowego rolnictwa. Wybieranie polskich produktów żywnościowych to wsparcie dla polskich rolników i przedsiębiorców, to praca dla nas i dla bliskich, to przychody i zyski firm działających w Polsce oraz podatki wspierające lokalne budżety – mówi Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Jan Krzysztof Ardanowski.

Również my, portal wGospodarce.pl, wznawiamy analogiczną, szerszą akcję „Kupuję, bo polskie”. W naszej akcji chcemy wspierać polskich producentów z różnych branż, przedstawiając znane i mniej znane firmy oraz ich działalność szerzej opinii publicznej. Szczegóły niebawem.

CZYTAJ WIĘCEJ: Nastaje czas patriotów. Wznawiamy akcję „Kupuję, bo polskie”

za MRiRW, mw

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych