Informacje

Kadr z filmu / autor: Materiały prasowe
Kadr z filmu / autor: Materiały prasowe

Amerykański gigant śmieje się z polskiego Cyberpunka. Kapitalny filmik

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 9 maja 2021, 13:00

  • Powiększ tekst

Niespełna dwuminutowy klip zareklamował usługi 5G sieci Verizon. Autorzy wideo mieli dość nietypowy pomysł, w jaki sposób przyciągnąć uwagę widza. Wzięli bowiem na warsztat błędy i usterki w grach komputerowych. Uzyskany przez nich efekt zrobił wrażenie na internautach – informuje portal o2.pl.

Twórcy klipu przedstawili największe bolączki graczy. Motywem przewodnim reklamy są typowe „bugi” znane z gier komputerowych. Nie brakuje w niej takich problemów, jak między innymi zbyt późne wyczytywanie się tekstur, lewitowanie kierowców obok pojazdów, czy postacie przenikające przez ściany.

Reklama przypadła do gustu internautom. Humorystyczne podejście do bardzo aktualnego problemu okazało się strzałem w dziesiątkę. Klip uzyskał ponad 7 tysięcy polubień na YouTube. Autorzy wyłączyli jednak możliwość komentowania, aby uniknąć kontrowersji i porównywania do usterek w konkretnych tytułów.

Wiele osób znalazło w reklamie podobieństwa do „Cyberpunk 2077”. Gra polskiego studia CD Projekt Red odbiła się szerokim echem po grudniowej premierze. Pierwotna odsłona tytułu była naszpikowana usterkami. Charakterystycznymi błędami, które powtórzono w reklamie były rozmazane twarze bohaterów, czy zbyt późne wyczytywanie się tekstur. Klip Verizon miał zareklamować lepszy internet, który zlikwiduje dotychczasowe problemy graczy.

o2.pl

CZYTAJ TEŻ: Od dzisiaj szczepienia dla wszystkich! #SZCZEPIMYSIE

Powiązane tematy

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.