Getin Bank rewolucjonizuje bankowość - otworzył pierwszy w Polsce samoobsługowy oddział
Getin Bank uruchomił pierwszy na rynku samoobsługowy oddział banku Getin Point. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologicznie, innowacyjnych rozwiązań, klienci banku zyskują dostęp do szerokiej oferty usług, dotychczas realizowanych wyłącznie w tradycyjnych placówkach bankowych lub bankowości elektronicznej.
Jak poinformował bank w punktach Getin Point można m.in. założyć konto osobiste, wyrobić i od razu otrzymać kartę oraz wnioskować o nowy produkt bankowy. Pierwszy w pełni wyposażony samoobsługowy oddział Getin Banku został właśnie udostępniony w galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie.
Nowe urządzenie ma - według władz banku - jest rozwojem modelu biznesowego dostosowanego do wyzwań rynkowych.
- Uruchamiając pierwszy samoobsługowy oddział Getin Banku po raz kolejny zaskakujemy nowoczesnym podejściem do bankowości. Nie rezygnujemy z tradycyjnych placówek, ale oferujemy alternatywne rozwiązanie, które umożliwia Klientom samodzielne wykorzystanie funkcjonalności stacjonarnego oddziału” – mówi Krzysztof Rosiński, prezes zarządu Getin Noble Bank. - Rozwój i popularyzacja technologii samoobsługowych to trend przyszłości. Wprowadzając Getin Point, udostępniamy klientom kolejne unikalne rozwiązanie na rynku usług finansowych i tym samym realizujemy złożoną im rok temu obietnicę Getin UP – dodaje.
Wprowadzenie sieci samoobsługowych oddziałów jest kolejnym etapem długofalowego projektu Getin UP, realizowanego od listopada 2012 r. Od tego czasu bank udostępnił swoim klientom m.in. nowoczesną bankowość mobilną, innowacyjną kartę z wyświetlaczem MasterCard Display oraz biometryczny system weryfikacji tożsamości Finger Vein. Samoobsługowe oddziały to kolejna innowacja, która zapewnia klientom łatwiejszy dostęp do usług Banku.
Jacek Strzelecki