„Social mobile technology made in Poland” podbija inwestorów z NASDAQ!
„High - social mobile technology for everyone!” - to hasło przewodnie prezentacji wygłoszonej przez polską firmę Noidss Sp. Z o.o. podczas konferencji AlwaysOn na NASDAQ w Nowym Yorku. To wydarzenie zainaugurowało wprowadzenie produktów firmy Noidss na rynek amerykański. Amerykańska giełda Nasdaq to miejsce dla firm technologicznych. Tutaj notowani są giganci technologiczni jak Google, Apple czy Cisco.
- „Pozycjonując się jako lider światowy w zakresie nowoczesnych technologii, obecność na rynku USA traktujemy jako czynnik strategiczny, decydujący o sukcesie na wielu innych rynkach światowych. Liczymy na to, że innowacyjność oferowanych przez nas aplikacji użyteczności społecznej zostanie doceniona. Wdrażamy rozwiązania technologiczne dla różnych rynków zbytu z uwzględnieniem ich społecznego kontekstu m.in. platformy cyfrowe dla niewidomych i niedowidzących, alkoholowa blokada samochodu z identyfikacją użytkownika oraz Armagedon - międzynarodowy system ostrzegawczy przed niepożądanymi zdarzeniami lokalnymi i globalnymi. AlwaysOn to dla nas szansa na zaprezentowanie naszej marki na kolejnym rynku, ale też okazja do pochwalenia się najnowszymi produktami.” - mówi Bartłomiej Czernecki, Dyrektor Zarządzający Noidss Sp. Z o.o.
Firma Noidss przy współpracy z California Space Center oraz APINI - The American Polish Institute of New Initiatives pod koniec bieżącego roku otworzy swój oddział w Dolinie Krzemowej. To właśnie tam przedsiębiorcy znaleźć mogą unikatowe połączenie wielu elementów i cech napędzających innowacyjność - w jednym miejscu są centra nowych technologii, obok ich klienci, duże pieniądze, do tego możliwości rekrutowania bardzo dobrze wykwalifikowanych pracowników. W Polsce na stworzenie czegoś takiego potrzeba byłoby dekad.
- „Odkrywamy tajemnicę amerykańskiej eksplozji start-up’ów i ich wycen. Nie mogę się doczekać, aby wykorzystać moją strategię, zasoby oraz pozycję w Dolinie Krzemowej i Hollywood, nadając gospodarce nowy impuls i stając się motorem zmian dla start-up’ów z Europy. To nie jest kolejna wycieczka do Stanford, ale prawdziwa rewolucja. Moi amerykańscy partnerzy już czekają.” - mówi Eva Blaisdell, polska wizjonerka i przedsiębiorca, była szefowa firmy Compaq na Polskę, obecny kreator i właściciel wielu start-up’owych projektów w Los Angeles i Krzemowej Dolinie.
W ramach konferencji AlwaysOn prezesi najbardziej obiecujących spółek z branży zaprezentowali swoje firmy najważniejszym inwestorom, a także przedstawicielom największych instytucji technologicznych i finasowych.