Informacje

Diebold Nixdorf udziałowcem Kony: Będą tworzyć nową generację aplikacji dla handlu i usług

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 20 lipca 2017, 13:00

  • Powiększ tekst

Diebold Nixdorf został mniejszościowym udziałowcem firmy Kony. To efekt partnerstwa między obiema firmami, które ma doprowadzić do stworzenia następnej generacji aplikacji mobilnych do wykorzystania w obsłudze klientów handlu i bankowości

Diebold Nixdorf, firma znana z rozwiązań wykorzystywanych w bankowości i handlu a wykorzystujących internet, ogłosiła strategiczne partnerstwo z Kony, wiodącą firmą oferującą rozwiązania mobilne dla banków i sieci handlowych. Bezpośrednim efektem tego partnerstwa jest inwestycja Diebolda w akcje Kony (firma kupiła mniejszościowy udział). DN dostanie także miejsce w zarządzie firmy informatycznej.

Celem partnerstwa jest stworzenie następnej generacji aplikacji mobilnych, do których DN Mobile zapewni konfigurację oraz udostępni zestaw narzędzi mających pomóc bankom i detalistom na szybkie wprowadzenie innowacji i lepsze zaangażowanie własnych klientów. Poza tym firmy będą tworzyć otwartą platformę aplikacji, która pozwoli na nowe rodzaje współpracy z dostawcami usług płatniczych, kupcami i firmami z branży FinTech. Poza tym współpraca ma pozwolić na oferowanie rozwiązań umożliwiających wyjście poza tradycyjne kanały obsługi, choćby związanych z samoobsługą i modernizacją stanowisk kasowych, placówek stacjonarnych oraz kanałów cyfrowych.

To partnerstwo jest przełomowym momentem dla naszych branż. Rozszerzamy naszą pozycję lidera w systemach obsługi klienta od oddziału bankowego i sklepu aż do mobilnych aplikacji połączonych z chmurą - powiedział Alan Kerr, wiceprezes Diebold Nixdorf odpowiadający za oprogramowanie.

Kony jest największym dostawcą usług mobilnych, skupiającym się na biznesowych rozwiązaniach międzyplatformowych opartych na chmurze. Kony obsługuje codziennie ponad 250 milionów użytkowników aplikacji mobilnych na całym świecie i zarządza ponad 3,4 miliardami sesji użytkowników rocznie.

Cieszymy się z połączenia sił z Diebold Nixdorf. Nasza wspólna wizja jest jasna: chcemy dostarczyć najbardziej innowacyjne rozwiązania cyfrowe w branży. Wspólnie zmienimy rynek na lepsze i go poprowadzimy – powiedział Thomas E. Hogan, prezes Kony.

Oprac. MS

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych