Informacje

www.sxc.hu
www.sxc.hu

Spadki sprzedaży - "Gazeta Wyborcza" oraz "Rzeczpospolita" masowo tracą czytelników

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 6 sierpnia 2013, 11:00

  • Powiększ tekst

Flagowy dziennik wydawnictwa z Czerskiej znów notuje znaczący spadek sprzedaży. W pierwszym półroczu tego roku każde wydanie „Wyborczej” sprzedawało się średnio w liczbie 209 010 egz., co oznacza spadek o 15,12 proc., bo w tym samym okresie ubiegłego roku ta liczba wynosiła 246 252 egz.

„Rzeczpospolita” traci jeszcze więcej. Z wyniku 85 089 egz. Dziś jest już tylko 64 241 egz., czyli o 24,5 proc. mniej. To największy spadek w rankingu.

Pierwsze miejsce wśród najlepiej sprzedających się dzienników wciąż zajmuje „Fakt” z wynikiem 348 527 egz. (spadek o 11, 01 proc.), dalej są „Wyborcza”, „Super Express” (157 231 egz., czyli o 4,49 proc. mniej niż rok wcześniej), „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna” (53 317 egz. – spadek z 59 532), „Przegląd Sportowy” (37 134 egz. z 44 191 egz.) i „Gazeta Polska Codziennie”.

Ta ostatnia jest jedynym dziennikiem, który zanotował wzrost sprzedaży - o 3,28 proc. „GPC” sprzedawała w pierwszym półroczu 20133 r. 27 803 egz. W 2012 – 26 919.

wirtualnemedia.pl, mtp

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych