Informacje

Fot. ncplus.pl
Fot. ncplus.pl

Co się dzieje z platformą nc+? Internauci twierdzą, że jest źle

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 25 marca 2013, 06:24

    Aktualizacja: 25 marca 2013, 08:08

  • Powiększ tekst

Platforma nC+ miała być strzałem w przysłowiową dziesiątkę. Tymczasem zdaniem internautów nowa oferta przypadła do gustu Solorzowi i tłumaczą dlaczego - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

Jak podaje DGP prezes NC+ Julien Verley dla gazeta.pl twierdzi, że jest zaskoczony reakcją i podkreśla, że mamy lepszą ofertę od konkurencji.

"Dziękujemy za wszystkie Wasze uwagi. Są one dla nas naprawdę ważne. Jest nam przykro, że nasza nowa oferta spotkała się z taką krytyką z Waszej strony. Z drugiej strony - rozumiemy Wasze zaniepokojenie. Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na każde z Waszych pytań indywidualnie. Obiecujemy, że jutro w serii postów wyjaśnimy kwestie, o które pytacie. Mamy nadzieję, że gdy wyjaśnimy sprawy, co do których macie wątpliwości, to spojrzycie na naszą propozycję przychylniejszym okiem :) - napisano wieczorem 21 marca 2012 roku na oficjalnym profilu nc+ na Facebooku."

Klienci nie są zadowoleni z obsługi i oferty.

"Ta wasza "oferta" to najlepsza reklama jaką mogliście zrobić Cyfrowemu Polsatowi”– pisze jeden z nich na profilu platformy na facebooku. Inny mu wtóruje: „ Premium? Mam samochód "Premium" ale jak go odbieram z serwisu to kierownica nie jest na tylnej kanapie a kierunkowskazy w bagażniku.”

Inny internauta napisał:

„Jest nam przykro, że wasza nowa oferta przypadła do gustu Z.Solorzowi, już zaciera ręce. Z drugiej strony - rozumiemy Wasze zaniepokojenie. Nie jesteśmy w stanie płacić takiej daniny prezesom z nc+. Obiecujemy, że jutro już będziemy w Cyfrowym Polsacie. Mamy nadzieję, że gdy się przebudzicie to spojrzycie na Solorza przychylniejszym okiem."

Potencjalni klienci ocenili również stronę internetową nC+.

„To przy okazji wyjaśnijcie Państwo jak się zalogować do serwisu, bo wymagane jest zaznaczenie opcji "zapoznałem się i akceptuję regulamin ICA". Tymczasem regulaminu nie można przeczytać bo odsyła do komunikatu: "Wygląda na to, że strona na którą próbowałaś(eś) wejść nie istnieje (błąd 404)" Tak było wczoraj i tak jest dzisiaj, za każdym razem. W serwisie nc+ takich niedziałających odnośników jest mnóstwo, może w ramach deklarowanej troski o klienta ktoś zechciałby to sprawdzić i w końcu naprawić."

Źródło: Dziennik Gazeta Prawna/opr. Jas

 

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych