Polka z Kołobrzegu wyprzedziła Airbnb
Wpadła na genialny pomysł połączenia niezależnych apartamentów z usługami z 4- i 5-gwiazdkowych hoteli i to na długo przed globalną platformą Airbnb.
Wystarczy znać dobrze branżę, interpretować we właściwy sposób zachowania ludzi i wbić się w trend - komentuje Krystyna Wróblewska, założycielka polskiego start-upu turystycznego VacationClub™.
W poniedziałek 26 czerwca wszystkie światowe portale biznesowe obiegła informacja, że pokochany przez globalną społeczność serwis Airbnb wkracza mocniej w rynek hotelowy i startuje z nową usługą, dedykowaną bardziej wymagającym gościom z zasobniejszym portfelem. Tymczasowo nazwany przez media Airbnb Select ma być usługą premium polegającą na zapewnieniu, w wyselekcjonowanych designerskich apartamentach, o wysokim standardzie, usług świadczonych w hotelach: ręczniki, świeża pościel, butelkowana woda, czy podstawowe kosmetyki i dostęp do ciepłych napojów.
Tym większe, było zdziwienie, gdy przeczytałam news z opisem nowego projektu Airbnb, który brzmiał niemalże bliźniaczo do działającego już od ponad roku polskiego start-upu turystycznego, założonego wiosną 2016 r. - dodaje Wróblewska.
VacationClub™ powstał rok temu, ale nie pojawił się znikąd – wywodzi się z branży hotelarskiej.
Znamy się na ekskluzywnych hotelach i na usługach na tym poziomie - mówi wprost pomysłodawczyni.
Odpowiadając na zmiany trendów w podróżowaniu związanych z cenioną przez turystów swobodą pobytu, a z drugiej strony z ich przyzwyczajeniem do standardu usług hotelowych powstał VacationClub™ – sieć apartamentów położonych w różnych lokalizacjach w polskich kurortach nad Bałtykiem.
Start-up oferuje apartamenty w Standardzie Hotelowym™. Jak to działa? W apartamentach każdy czuje się jak w hotelu. VacationClub™ nie tylko zapewnia standard, który dopiero planuje Airbnb Select, ale przede wszystkim daje gościom bezpłatny dostęp do basenu, siłowni czy Kids Clubu oraz możliwość wykupienia posiłków w restauracji czy zabiegów Wellness w partnerskich 4 i 5-gwiazdkowych hotelach. Jest to unikatowe połączenie niezależności jaką daje wynajęcie apartamentu i pobyt w ekskluzywnych hotelach.
W doniesieniach medialnych o Airbnb Select czytamy o postawieniu na design, a w VacationClub™ to żadna nowość, ale wręcz znak rozpoznawczy należących do sieci apartamentów. Architekt wnętrz VacationClub™ stworzył autorski Style Guide dla wchodzących do sieci. Każde nowe miejsce przechodzi inspekcję specjalistów VacationClub™ pod kątem zapewnienia przyszłym Gościom satysfakcjonującej przestrzeni do wypoczynku.
Smaczku dodaje fakt, że VacationClub™ to młodsza siostra grupy Zdrojowa Invest & Hotels - siostra dosłownie - gdyż starszymi braćmi Krystyny są jej założyciele Jan i Szymon Wróblewscy. Zdrojowa Invest & Hotels to rodzinny holding wywodzący się z Kołobrzegu. Sieć tworzą wyjątkowe obiekty premium wyróżniające się doskonałą lokalizacją w kurortach oraz ciekawą architekturą z regionalnymi akcentami.
VacationClub™, z charakterystyczną różową identyfikacją, podbija serca rosnącej z dnia na dzień społeczności odwiedzających apartamenty sieci w nadbałtyckich kurortach. Start-up sprawnie obsługuje gości z Polski i zagranicy oraz zarządza relacjami z liczną grupą właścicieli apartamentów, już dziś VacationClub™ ma 120 tys. użytkowników.
O VacationClub™
Startup, portal istniejący od wiosny 2016 r. – sieć apartamentów & kultowych domków letnich nad Bałtykiem. Jedyna w Polsce sieć apartamentów łącząca swobodne pobyty w apartamentach i Hotelowy Standard™, oferując Gościom usługi premium typowe dla hoteli: pościel i ręczniki hotelowe, bezpłatny dostęp do usług SPA (basen, sauna, łaźnie, aquapark), siłowni, Kids Clubów, opcje wykupienia wyżywienia w hotelowych restauracjach. Obecnie zarządza apartamentami położonymi w Kołobrzegu, Świnoujściu i Mielnie. Posiada 120 tys. unikalnych użytkowników. Należy do holdingu Zdrojowa Invest & Hotels – pioniera i lidera condo z hotelami w najpiękniejszych polskich kurortach.