Piotr i Paweł wstaje z kolan
Wyłonienie potencjalnych inwestorów nastąpiło po procesie due diligence oraz złożeniu przez zainteresowane podmioty ofert zakupu w ramach trwającego od jesieni zeszłego roku procesu sprzedaży sieci Piotr i Paweł - informuje w komunikacie spółka
Rozmowy są zaawansowane, zmierzamy do końca procesu M&A. Obecnie przedstawiciele sieci Piotr i Paweł oraz potencjalnych inwestorów prowadzą rozmowy, dotyczące urynkowienia czynszów za lokale wynajmowane przez sieć. Zależy nam na przeprowadzeniu stosownych ustaleń w tym zakresie - podkreśla Robert Krzak, wiceprezes sieci Piotr i Paweł.
Jak dodaje Marek Miętka, prezes sieci Piotr i Paweł w ostatnich tygodniach zostały zamknięte wybrane nierentowne placówki, co jest elementem prac nad poprawą rentowności sieci.
Zakres i charakter zmian restrukturyzacyjnych obejmuje też między innymi renegocjacje warunków najmu oraz, uproszczenie struktur i procesów decyzyjnych w centrali firmy. Ważnym elementem planu jest również wzmocnienie tradycyjnych wartości Piotra i Pawła, takich jak najwyższa jakość, najszerszy asortyment, najwyższy poziom zadowolenia klientów, otwarta i rzeczowa komunikacja z dostawcami – dodaje Miętka.
Sieć Piotr i Paweł to polska, rodzinna firma, która powstała w 1990 r. Twórcami firmy są Eleonora Woś i jej synowie Piotr i Paweł Woś, którzy w ramach polskiej firmy rodzinnej z małego lokalnego sklepu w Poznaniu stworzyli jedną z wiodących krajowych sieci detalicznych. W ramach sieci działa 140 sklepów.