Informacje

autor: Piotr i Paweł
autor: Piotr i Paweł

Piotr i Paweł wstaje z kolan

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 18 sierpnia 2018, 18:40

    Aktualizacja: 18 sierpnia 2018, 18:40

  • Powiększ tekst

Wyłonienie potencjalnych inwestorów nastąpiło po procesie due diligence oraz złożeniu przez zainteresowane podmioty ofert zakupu w ramach trwającego od jesieni zeszłego roku procesu sprzedaży sieci Piotr i Paweł - informuje w komunikacie spółka

Rozmowy są zaawansowane, zmierzamy do końca procesu M&A. Obecnie przedstawiciele sieci Piotr i Paweł oraz potencjalnych inwestorów prowadzą rozmowy, dotyczące urynkowienia czynszów za lokale wynajmowane przez sieć. Zależy nam na przeprowadzeniu stosownych ustaleń w tym zakresie - podkreśla Robert Krzak, wiceprezes sieci Piotr i Paweł.

Jak dodaje Marek Miętka, prezes sieci Piotr i Paweł w  ostatnich tygodniach zostały zamknięte wybrane nierentowne placówki, co jest elementem prac nad poprawą rentowności sieci.

Zakres i charakter zmian restrukturyzacyjnych obejmuje też między innymi renegocjacje warunków najmu oraz, uproszczenie struktur i procesów decyzyjnych w centrali firmy. Ważnym elementem planu jest również wzmocnienie tradycyjnych wartości Piotra i Pawła, takich jak najwyższa jakość, najszerszy asortyment, najwyższy poziom zadowolenia klientów, otwarta i rzeczowa komunikacja z dostawcami – dodaje Miętka.

Sieć Piotr i Paweł to  polska, rodzinna firma, która powstała w 1990 r. Twórcami firmy są Eleonora Woś i jej synowie Piotr i Paweł Woś, którzy w ramach polskiej firmy rodzinnej z małego lokalnego sklepu w Poznaniu stworzyli jedną z wiodących krajowych sieci detalicznych. W ramach sieci działa 140 sklepów.

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych