Informacje

Fot.sxc.hu
Fot.sxc.hu

Domena z imieniem królewskiego prawnuka na sprzedaż

Polska Agencja Prasowa

  • Opublikowano: 27 lipca 2013, 11:03

  • Powiększ tekst

Mieszkający w Portugalii Luc-Andre Biggs wystawił na sprzedaż internetową domenę z imieniem syna księżnej Kate i księcia Williama. Strona została zarejestrowana na kilka godzin przed ogłoszeniem imienia prawnuka brytyjskiej królowej Elżbiety II.

Jak dowiedziały się portugalskie media, rezydujący w Portugalii Szwajcar zarejestrował domenę www.georgealexanderlouis.com w środę rano, uprzedzając oficjalny komunikat ogłoszony przez brytyjską rodzinę królewską tego samego dnia o godzinie 18.20.

Właściciel firmy Key Domains, specjalizującej się w sprzedaży witryn internetowych, zdecydował się na umieszczenie w sieci nowej strony, sugerując się nie tylko imionami prawnuka Elżbiety II najczęściej typowanymi przez bukmacherów. W rozmowie z portugalską agencją Lusa przyznał, że miał wcześniej przeciek o imieniu, jakie wybrali dla swojego syna Kate i William. "Mam pewien sposób na uzyskiwanie informacji wcześniej niż inni. Nie mogę jednak go zdradzić" - powiedział szwajcarski przedsiębiorca.

Biggs, który ma w swojej ofercie ponad 600 stron internetowych, wystawił na sprzedaż nazwę witryny z imieniem królewskiego prawnuka w środę. Do udziału w licytacji prowadzonej za pośrednictwem spółki Sedo nie brakuje zainteresowanych. Do piątkowego popołudnia odwiedziło ją już blisko 800 internautów.

Właściciel strony internetowej z imieniem syna Kate i Williama mieszka w Portugalii od 2006 r. Tutaj też zarejestrowana jest jego spółka.

W środę Pałac Kensington poinformował, że księżna Kate i książę William zdecydowali, że ich pierworodny syn, trzeci w kolejce do brytyjskiego tronu, będzie nosił imiona George Alexander Louis. Najmłodszego prawnuka królowej Elżbiety II, który przyszedł na świat w poniedziałek, poprzedzają w drodze do korony: dziadek, książę Karol, a także ojciec, książę William.

Z Lizbony Marcin Zatyka (PAP)

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych