Informacje

Ryanair / autor: pixabay
Ryanair / autor: pixabay

Ryanair odda pieniądze oszukanym klientom

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 10 lipca 2020, 16:30

  • Powiększ tekst

Ryanair pomoże odzyskać pieniądze klientom, którzy kupili bilety lotnicze za pośrednictwem nieautoryzowanych stron takich jak: Kiwi.com czy Esky.pl

Weryfikacja klienta”- nowe przedsięwzięcie Ryanaira, ma za zadanie pomóc pasażerom, którzy nie dostali zwrotu środków zapłaconych za przeloty oferowane od nieautoryzowanych pośredników.

Coraz więcej skarg zaczęło wpływać do Działu Obsługi Klienta Ryanaira w związku z nieautoryzowanymi stronami. Firma apeluje do poszkodowanych, by złożyli wnioski o zwrot pieniędzy za pośrednictwem nowego formularza na stronie Ryanair.com.

Jak podaje Ryanair, nieautoryzowane biura podróży podają firmie nieprawdziwe dane klientów i ich kart kredytowych, co blokuje zwrot środków na konto kupującego. Często sprzedawały bilety drożej domagając się dodatkowych opłat. Nie odpowiadały również na pytania klientów o zwrot pieniędzy.

CZYTAJ TEŻ:Ryanair powraca i chce być jeszcze tańszy

bankier.pl, ep

Powiązane tematy

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.