Informacje

Odzież używana wkracza do sklepów internetowych / autor: pixabay.com
Odzież używana wkracza do sklepów internetowych / autor: pixabay.com

Na Zalando kupisz … używaną odzież

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 21 września 2020, 13:57

  • Powiększ tekst

Od października w znanym sklepie internetowym Zalando będzie można kupić odzież używaną.

Zalando - platforma internetowa poświęcona modzie i stylowi życia, uruchamia od dziś swoją nową ofertę pre-owned w Niemczech i Hiszpanii. Skierowana jest zarówno do klientów, którzy chcą kupować, jak i do tych, którzy zamierzają sprzedawać używane artykuły na Zalando. W październiku oferta Zalando Pre-owned zostanie uruchomiona także w Polsce, Belgii, Francji i Holandii.

Zainteresowanie odzieżą używaną jest duże i ciągle rośnie, szczególnie wśród milenialsów - mówi Torben Hansen, wiceprezes Zalando ds. ecommerce.

Dzięki pre-owned klienci mogą sprzedawać artykuły bezpośrednio na Zalando, korzystając z darmowej wysyłki. Aby jeszcze bardziej ułatwić im zarządzanie swoją garderobą, również funkcja listy życzeń w Fashion Store została zaktualizowana.

Klienci od razu mogą zobaczyć teraz wszystkie artykuły, które kupili na Zalando, a także dodać artykuły kupione gdzie indziej, dzięki czemu mogą je sprzedać w zaledwie kilku kliknięciach.

Po sprzedaży odzieży, klienci mogą wybrać, czy wolą otrzymać kartę podarunkową na Zalando o odpowiedniej wartości, czy chcą wesprzeć jedną z dwóch partnerskich organizacji charytatywnych, Czerwony Krzyż lub WeForest.

Wszystkie artykuły używane, oferowane na Zalando, są sprawdzane pod kątem jakości i stają się asortymentem dostępnym dla milionów klientów, oczywiście z gwarancją wygody wysyłki, wielu opcji płatności i darmowych zwrotów.

ZAL/RO

CZYTAJ TEŻ: Maląg: Na program „Maluch plus” przeznaczamy 450 mln zł rocznie

Odszkodowania za 20 miliardów

PGNiG przejmuje nowe złoża! Wydobycie większe aż o 1 mld m3

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych