Informacje

Matcha Latte oraz Milk Tea od Lidla? Akcja jak z lodami Ekipy [wideo]

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 11 lutego 2022, 22:47

    Aktualizacja: 28 grudnia 2022, 14:35

  • Powiększ tekst

9 lutego oferta Lidla wzbogaciła się o dwa nowe napoje: wegańską Matcha Latte i Milk Tea, a promują je muzycy Quebonafide i DJ FORXST. Czy akcja promocyjna napitków powtórzy furorę lodów Friza i Ekipy? – zastanawia się portal Spidersweb.pl. Nie dość, że wege, to jeszcze w eko opakowaniach w całości z recyklingu! - czytamy

Oferta obu napojów skierowana jest do osób, które poszukują nowych smaków. Zarówno wegańska Matcha, jak i czarna Milk Tea mają działanie pobudzające, dobrze wpływają na pamięć i koncentrację - zachęca do przetestowania nowych produktów sieć Lidla. Okazuje się, jak zapewniają raper Quebonafide i producent muzyczny DJ FORXST, że czerpali oni inspirację wprost z Dalekiego Wschodu.

Po powrocie okazało się, że na europejskim rynku na próżno szukać naszych ukochanych napojów, których skład byłby naturalny, więc postanowiliśmy zrobić je sami – właściwie dla siebie – mówią artyści na portalu Spidersweb.pl.

Matcha Latte i Milk Tea promuje marka MISS TI. Produkty mają być bogate w wartości odżywcze i bazują na zdrowych składnikach. Ponadto są oferowane w opakowaniach pochodzących w 100 proc. z recyklingu.  Za Matcha Latte i Milk Tea o pojemności 500 ml trzeba będzie zapłacić 9,99 zł - czytamy. I to nie koniec. Artyści zapowiadają, że projekt MISS TI będzie rozszerzony o kolejne nowości.

Akcja może przypominać ubiegłoroczny hit sprzedażowy lodów „Ekipa” YouTubera Fritza i firmy Koral. Ciekawe, czy akcja Quebonafide i DJ FORXST także zrobi furorę.

Czytaj też: Turcja chce spieniężyć złoto obywateli. Chodzi o 25 mld euro

spidersweb.pl/mt

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych