Matcha Latte oraz Milk Tea od Lidla? Akcja jak z lodami Ekipy [wideo]
9 lutego oferta Lidla wzbogaciła się o dwa nowe napoje: wegańską Matcha Latte i Milk Tea, a promują je muzycy Quebonafide i DJ FORXST. Czy akcja promocyjna napitków powtórzy furorę lodów Friza i Ekipy? – zastanawia się portal Spidersweb.pl. Nie dość, że wege, to jeszcze w eko opakowaniach w całości z recyklingu! - czytamy
Oferta obu napojów skierowana jest do osób, które poszukują nowych smaków. Zarówno wegańska Matcha, jak i czarna Milk Tea mają działanie pobudzające, dobrze wpływają na pamięć i koncentrację - zachęca do przetestowania nowych produktów sieć Lidla. Okazuje się, jak zapewniają raper Quebonafide i producent muzyczny DJ FORXST, że czerpali oni inspirację wprost z Dalekiego Wschodu.
Po powrocie okazało się, że na europejskim rynku na próżno szukać naszych ukochanych napojów, których skład byłby naturalny, więc postanowiliśmy zrobić je sami – właściwie dla siebie – mówią artyści na portalu Spidersweb.pl.
Matcha Latte i Milk Tea promuje marka MISS TI. Produkty mają być bogate w wartości odżywcze i bazują na zdrowych składnikach. Ponadto są oferowane w opakowaniach pochodzących w 100 proc. z recyklingu. Za Matcha Latte i Milk Tea o pojemności 500 ml trzeba będzie zapłacić 9,99 zł - czytamy. I to nie koniec. Artyści zapowiadają, że projekt MISS TI będzie rozszerzony o kolejne nowości.
Akcja może przypominać ubiegłoroczny hit sprzedażowy lodów „Ekipa” YouTubera Fritza i firmy Koral. Ciekawe, czy akcja Quebonafide i DJ FORXST także zrobi furorę.
Czytaj też: Turcja chce spieniężyć złoto obywateli. Chodzi o 25 mld euro
spidersweb.pl/mt