PGNiG Obrót Detaliczny podpisało rekordowy kontrakt z Ceramiką Paradyż: "Jest duża zmiana w PGNiG"
PGNiG Obrót Detaliczny w ostatnich tygodniach notuje wyraźne odbicie - spółka nie tylko odzyskuje dawnych klientów klientów ale zyskuje też wizerunkowo. Teraz podpisała swój największy kontrakt.
W ciągu ośmiu miesięcy spółka PGNiG Obrót Detaliczny pozyskała pięciokrotnie więcej klientów niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Spółka zajmuje się dostarczaniem gazu gospodarstwom domowym a także małym i średnim firmom. Od początku roku firma 700 nowych klientów a łączny wolumen gazu z tego tytułu wyniósł ok. 358 mln metrów sześciennych. Wcześniej PGNiG Obrót Detaliczny już dostarczała gaz 30 tys. firm.
Bardzo ważna dla spółki jest też umowa podpisana między PGNiG a Ceramiką Paradyż - rekordowa jeśli chodzi o wartość kontraktu: PGNiG w ciągu dwóch lat ma dostarczyć firmie 118 mln metrów sześciennych gazu. Umowa dotyczy pięciu punktów poboru gazu, z których każdy traktowany jest osobno. Maciej Woźniak, wiceprezes ds. handlowych PGNiG nie kryje zadowolenia:
Przyjęliśmy dobrą strategię. Staramy się wrócić do naszych dawnych odbiorców, pozyskiwać nowych, pokazując im elastyczne podejście do klienta, konkurencyjne ceny i bezpieczeństwo dostaw.
A PGNiG Obrót Detaliczny korzysta z tych szans, także po to by budować pozytywny wizerunek i markę. 60 proc. z pozyskanych 700 firm to nowi odbiorcy. Pozostali zaś to ci, którzy zdecydowali się na powrót do PGNiG.
Zmianę jakościową zauważa prezes Grupy Paradyż - Adam Tępiński. Wyjaśnia, iż spółka zdecydowała się na powrót do PGNiG właśnie ze względu na konkurencyjną ofertę i wyraźną zmianę w podejściu do klienta:
Po przerwie wracamy do PGNiG. Poczuliśmy, że jest duża zmiana w PGNiG. Nie ma tej bezwładności, wrócił ład, porządek korporacyjny - szybki kontakt. I to spowodowało, już poza czynnikami ofertowymi typu cena, możliwości zakupowe, że Grupa Paradyż zdecydowała się na współpracę z PGNiG.
Prezes Grupy Paradyż podkreśla też, iż podejście PGNiG do klienta jest bardzo pozytywne:
Dzisiaj PGNiG było bardzo blisko nas, odpowiadało na wszystkie pytania, naprawdę czuliśmy się dobrze zaopiekowani. Wcześniej współpraca polegała na tym, że dokumenty szły dłużej, dłużej czekaliśmy na odpowiedzi. Jeżeli chodzi o obsługę klienta, to jest coś co się bardzo zmieniło.
Zawarta umowa obejmuje przedział czasowy dwóch lat.
Maciej Woźniak wskazuje, iż umowa między PGNiG Obrót Detaliczny a Ceramiką Paradyż jest rekordowa:
To największy kontrakt w historii działania PGNiG Obrót Detaliczny. Pokazuje on , że w takim biznesie, jak ceramiczny, najważniejszy gracz tego rynku wybiera nas. Jak rozumiem, wybiera naszą wiarygodność, doświadczenie i bezpieczeństwo dostaw, które jesteśmy w stanie zapewnić
Nasz Dziennik/ money.pl/ as/