Informacje

Cezary Pazura w filmie promującym szczepienia / autor: Fratria
Cezary Pazura w filmie promującym szczepienia / autor: Fratria

Premier: warto się zaszczepić dla siebie i rodziny. Film promocyjny z Cezarym Pazurą

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 11 stycznia 2021, 14:52

    Aktualizacja: 11 stycznia 2021, 14:57

  • Powiększ tekst

Przeciw COVID-19 warto zaszczepić się przede wszystkim dla własnego zdrowia, ale szczepienie to także kwestia odpowiedzialności za innych - mamę, tatę, rodzeństwo, ukochanego dziadka czy babcię - podkreślił w poniedziałek premier Mateusz Morawiecki.

Dlaczego warto się zaszczepić? Przede wszystkim dla własnego zdrowia. Ale szczepienie to także kwestia odpowiedzialności za innych - mamę, tatę, rodzeństwo, ukochanego dziadka czy babcię. Wirusa chce w ten sposób wykończyć nawet legendarny taksówkarz Jerzy Kiler, czyli Cezary Pazura. Ciekawe co na to Siara?” - napisał Mateusz Morawiecki w poniedziałek na Facebooku.

Premier do wpisu dołączył krótki filmik, na którym różne osby mówią, dla kogo się zaszczepią. Na początku młoda dziewczyn mówi do drugiej: „Zrobię to dla siostry”. Jeszcze inna mówi, przysiadając się do brata - „A ja dla brata”. W dalszej części kobieta, która ubiera dziecko, mówi, że zrobi to da niego. Następnie kadr pada na starszego mężczyznę, który mówi: „Dla żony, dla dzieci, dla wnuków”. W spocie pojawia się też małżeństwo z dziećmi, którzy razem mówią: „dla nas”.

Pod koniec filmiku pojawia się ambasador Narodowego Programu Szczepień aktor Cezary Pazura, który mówi: „Co ja tutaj robię? Mówię, że szczepienie to nie tylko twoja sprawa. To sprawa życia i zdrowia innych. „Dla siebie. Dla nich. Szczepimy się” - podsumowuje.

W poniedziałek rządowy serwis #SzczepimySię podał, że do godziny 10.30 wykonano w Polsce 203 tys. 53 szczepienia przeciw COVID-19. Do Polski dostarczono 1 051 830 dawek. Na drugie szczepienie zabezpieczono 587 085 dawek.

FB/RO

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych