Opinie

Sportowcy w szopie reklamują firmę, która też zaczynała w szopie

xxx xxx

  • Opublikowano: 17 kwietnia 2014, 09:37

  • Powiększ tekst

Wypowiedź Jerzego Janowicza, który stwierdził, że państwo polskie nic nie oferuje, a ma jedynie oczekiwania – zarówno w sporcie jak i w biznesie oraz życiu prywatnym, oraz odpowiedź ministra sportu Andrzeja Biernata, że talent można wytrenować w szopie ma swój ciąg dalszy. Firma Atlas, której początki niewiele odbiegały od produkcji w szopie, przygotowuje spot reklamowy w którym występują znani polscy sportowcy trenujący w szopie. To ciekawy przykład połączenia marketingu z krytyką polityczną.

„Przepraszam za moje wtopy, już się biorę do roboty…” – tymi słowami Jerzego Janowicza rozpoczyna się najnowszy spot Atlasa, w którym wystąpili tenisista, kierowca wyścigowy Maciej Steinhof i windsurfer Paweł Tarnowski. Jest to nawiązanie do wypowiedzi ministra sportu, który przywoływał do porządku zdenerwowanego brakiem perspektyw w Polsce Jerzego Janowicza, sportowca sklasyfikowanego na 19. miejscu światowego rankingu tenisistów. Na stwierdzenie przez Janowicza, że:

„Jesteśmy generalnie absolutnie krajem, który nie ma jakiejkolwiek perspektywy w sporcie, biznesie czy w życiu prywatnym dla nikogo. Studenci uczą się tylko po to, aby móc wyjechać. Trenujemy gdzieś po szopach i to nie tylko w tenisie. Zbigniew Bródka musi ćwiczyć za granicą. Więc dlaczego macie wobec nas jakieś oczekiwania?”.

Minister odpowiedział:

„No to gratuluję mu dobrego wyniku, bo jest w 20-tce czy 30-tce na świecie i okazuje się, że w szopie też można wytrenować wielki talent. To był dzieciak, na którego rodzice postawili jako na inwestycję biznesową i od początku miał wszystko, co chciał. Niech nie narzeka.”

Wypowiedź godna miłośnika trunków wyskokowych spod sklepu monopolowego, który zazdrości sąsiadowi, że dzięki pracy i oszczędności osiągnął sukces, a nie ministra III Rzeczpospolitej odpowiedzialnego m.in. za infrastrukturę sportową, przyciągnęła uwagę firmy, która powstała i rozwinęła się też tylko dzięki zaangażowaniu jej twórców. Często wbrew działaniom najróżniejszych urzędniczych władców życia i śmierci polskiego biznesu.

Teaser teledysku można oglądać od 16 kwietnia na stronie www.ZrobimyCieNaBialo.pl. Pełna wersja spotu oraz kolejne filmy zaczną pojawiać się już 18 kwietnia.

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych