Informacje

fot. Gazeta Bankowa
fot. Gazeta Bankowa

Na nic bojkot lewicy: Ciechan sprzedaje się coraz lepiej - o marce usłyszeli i pokochali ją nowi klienci

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • 3 listopada 2014
  • 12:16
  • 7
  • Tagi: biznes bojkot bojkot towarów ciechan gazeta Gazeta Bankowa gospodarka ludzie piwa piwo
  • Powiększ tekst

Marek Jakubiak bojkotowany był nie raz i zawsze kończyło się to tym samym - jego browary, w tym popularny Ciechan, zwiększały sprzedaż gwarantując rozwój firmy.

Teraz po raz kolejny widać, iż bojkot środowisk lewicowych nic nie daje - Ciechan zniknął z półek a spółka Browary Regionalne Jakubiak ujawnia najnowsze dane ze sprzedaży. Ciechan prowadzi.

Właściciel Ciechana wyrażając w kontrowersyjny sposób swój stosunek do homoseksualistów zyskał prawie tysiąc wzmianek w prasie i internecie. Darmowa kampania jego piwa w mediach trwa nadal, a profil "Chętnie wypiję Ciechana" ma więcej fanów niż strona "Nie dla browaru Ciechan".

Popularność internetowa to nie koniec. Rośnie też realna sprzedaż piw.

Jakubiak doczekał się m.in. okładki w listopadowym numerze "Gazety Bankowej" (Fratria). W wywiadzie, jaki przeprowadził z nim redaktor naczelny miesięcznika Wojciech Surmacz, Jakubiak mówi: "Nie ja wywołałem to zamieszanie i nie reagowałem na prowokację po to, żeby coś ugrać w sensie biznesowym. Po prostu bronię własnych poglądów".

Pełna treść rozmowy tutaj

Jak widać Jakubiak potrafi walczyć o swoje interesy. W przenośni i dosłownie.

Koszt promocji marki Ciechan – zero złotych. Wzrost świadomości marki wśród grona zupełnie nowych konsumentów – bezcenny.

Szarża tej piwnej husarii faktycznie jest nie do zatrzymania.

onet.biznes/ as/

Komentarze