Komentarze na temat artykułu

StAAbrA 5 stycznia 2017 roku
18:52

Przyszli właścicielu już się cieszą . Nic dziwnego , że sypnęli DM , pardon , ojro .

Gość 5 stycznia 2017 roku
22:31

A niby dlaczego mamy placic za przejaz tunelem? Absurd!

Gość 7 stycznia 2017 roku
7:05

Dla porównania, budowa tunelu pod rzeka Świną 1.44 km (Całkowita długość trasy wyniesie około 3,4 km, w tym 1,44 km tunelu)zajmie 5 lat, znając nasze warunki przecłuży sie o następne 5 lat czyli do 2027 roku Tunel kolejowy La Manche pod Cieśniną Kaletańską Czas budowy 6.5 roku Rozpoczęcie budowy grudzień 1987 Zakończenie budowy maj 1994 średnica tunelu przewozowego wynosi 7,60 metrów średnica tunelu serwisowego wynosi 4,80 m długość każdej nitki tunelu wynosi 50 km tunele przebiegają od 45 do 70 metrów pod poziomem dna morza (La Manche) szybkość każdego pociągu w tunelu – 160 km/h czas przejazdu pociągu z terminalu na terminal – 35 minut składy pociągów Le’Shuttle przeznaczone do obsługi ruchu osobowego między Folkestone i Calais zabierają 120 samochodów osobowych i 12 autokarów przez tunel przejeżdżają też składy towarowe z samochodami ciężarowymi oraz pociągi o zmiennym składzie kursujące między Paryżem, Brukselą i Londynem

Gość 7 stycznia 2017 roku
7:09

@StAAbrA, te wlascicielu to pawowity wlascicielu, bardziej prawowity od wlascicielu warszawskich kamieniuf I placuf, panie

Gość 7 stycznia 2017 roku
12:59

A jak Staszek Możejko ogłosił, że będzie tunel, to go wyśmiewali, ze fantasta. A teraz cały sukces na Joachimka i Żmurka ?

32379