Orlen poszerza asortyment - czas na regionalne produkty
PKN Orlen, w ramach pilotażowego projektu „Spiżarnia Regionów”, wprowadzi do sprzedaży na swych stacjach paliw kilkadziesiąt produktów wytwarzanych przez lokalnych producentów, w tym soki i napoje z polskich owoców oraz miody, ciastka i przekąski
Jak poinformował we wtorek PKN Orlen, produkty wywodzące się z różnych regionów Polski dostępne będą na stacjach paliw w czterech województwach: małopolskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim i pomorskim.
Projekt „Spiżarnia Regionów” będzie realizowany przez płocki koncern we współpracy z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Agencją Rynku Rolnego.
PKN Orlen zapowiedział, iż w ramach projektu w ofercie znajdzie się „łącznie kilkadziesiąt starannie wyselekcjonowanych produktów spożywczych”.
Produkty pochodzące od regionalnych polskich producentów to naturalny kierunek rozwoju naszej oferty - powiedział członek zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży Zbigniew Leszczyński, cytowany w komunikacie spółki.
Projekt +Spiżarnia Regionów+ jest też doskonałą platformą promocji dla polskich produktów regionalnych, z których jesteśmy znani i możemy być dumni - ocenił Leszczyński.
PKN Orlen podkreślił, że produkty, które wejdą do oferty, „mają korzenie regionalne, zostały w pełni wytworzone w Polsce, przez producentów reprezentujących rodzimy kapitał”.
PKN Orlen to największy podmiot branży rafineryjno-petrochemicznej w Polsce i jeden z największych tego typu w Europie. W kraju płocki koncern posiada sieć 1200 swych stacji paliw.
SzSz(PAP)