wPolityce.pl: reklamę w NYT o Polsce opłaciła Food Care
Polska firma z branży spożywczej - FoodCare - wykupiła w dzisiejszym wydaniu amerykańskiego dziennika „The New York Times” całostronicową reklamę poświęconą Powstaniu Warszawskiemu - informuje portal wPolityce.pl.
W artykule przedstawiono podstawowe informacje na temat Powstania: walczyła Armia Krajowa w sile 50 tys. mężczyzn, kobiet i dzieci, dowodzona przez gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego, a celem walki było pokonanie Niemców i oswobodzenie Warszawy. Artykuł opublikowany w formie reklamy przypomina także wojenne losy całej Polski.
»» Całość informacji o reklamie o rocznicy Powstania warszawskiego czytaj na portalu wPolityce.pl:
PAP podaje, że za wykupienie całostronicowej reklamy w „New York Times”, w zależności od treści, dnia itp., należy zapłacić ponad 100 tys. dolarów.
Założona w 1984 r. firma jest obcenie liderem polskiego rynku FMCG, właścicielem m.in. marek Gellwe, Fitella, BLACK, N-GINE, 4MOVE i FRUGO. Jest również największym producentem marek własnych w kategoriach deserowych w Europie Centralnej.
Sek