Grupa CCC podbija rynki zagraniczne
Grupa CCC uruchomiła platformę zakupową russia.ccc.eu. i zapowiedziała otwarcie kolejnych w Grecji i Chorwacji. W przyszłym roku spółka planuje również udostępnić na rynku rosyjskim aplikację mobilną.
W pierwszym półroczu br. Rosja znalazła się w Top 6 największych rynków zagranicznych Grupy CCC, która prowadzi działalność w 29 krajach. O potencjale tego regionu świadczą prognozy dotyczące jego wzrostu. Szacuje się, że w 2025 roku liczba klientów e-commerce w segmencie mody w Rosji przekroczy 125 mln osób - powiedziała dyrektor generalna CCC na Rosję Anna Motysko.
Dzięki russia.ccc.eu klienci zyskali dostęp do bogatej oferty ponad 40 000 produktów od ok. 20 brandów, w tym modnych i dynamicznych marek własnych Grupy CCC - Lasocki, Gino Rossi, Jenny Fairy, Sprandi oraz DeeZee. Wśród nich nie zabraknie także butów i akcesoriów z linii GoForNature, tj. kolekcji wyprodukowanej przy zastosowaniu ekologicznych materiałów, technologii oraz z optymalnym zużyciem wody i energii.
Tylko w tym roku nasz sklep internetowy zadebiutował na Ukrainie, w Słowenii, Bułgarii, a już wkrótce dostępny będzie także w Grecji i Chorwacji Od 2019 roku, kiedy to ccc.eu miało swoją premierę w Polsce, udostępniliśmy tę platformę na 9 rynkach zagranicznych. Sklep okazał się bardzo dużym sukcesem. Udział ccc.eu w sprzedaży CCC na poszczególnych rynkach wynosi nawet 15 proc. To bardzo dobry wynik w tak krótkim czasie od debiutu. Z pewnością pomaga w tym silna i rozpoznawalna w kanale stacjonarnym marka CCC - powiedział dyrektor ds. rozwoju omnichannel w Grupie CCC Jakub Jasiński.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku. W roku obrotowym rozpoczynającym się 1 stycznia 2020 r. i zakończonym 31 stycznia 2021 r. spółka odnotowała 5,64 mld zł skonsolidowanych przychodów.
ISBnews/RO
CZYTAJ TEŻ: USA: ponad 2 bln dol. kosztowała interwencja w Afganistanie