Czy dyskontowy gigant wykosi konkurencję e-commerce?
Biedronka uruchamia sprzedaż towarów online - poinformowała w czwartek sieć. Jak dodano, w e-sklepie ma być dostępnych cztery tysiące produktów, w tym m.in. nabiał, mięso, napoje czy pieczywo. Jak poinformowała sieć w komunikacie, e-sklep został uruchomiony razem z platformą Glovo.
Online ma być dostępnych cztery tysiące produktów, m.in. nabiał, mięso, napoje, mrożonki, pieczywo, warzywa i owoce, a także produkty drogeryjne, dla domu, dzieci, zwierząt.
Sklep internetowy na razie tylko w stolicy
Biedronka poinformowała, że zakupy online na razie będą możliwe na terenie większości dzielnic Warszawy. Najszybszy czas dostawy będzie wynosił dwie godziny, ale klienci będą mogli wybrać opcje dowiezienia zakupów nawet za cztery dni od dnia złożenia zamówienia.
Za e-zakupy w Biedronce będzie można zapłacić kartami VISA, Mastercard, Maestro, a także BLIK, PayU, GPay, ApplePay oraz Szybkim Przelewem.
Sieć zaznaczyła, że na stronie zakupy.biedronka.pl nie będzie prowadzona sprzedaż produktów ustawowo wyłączonych z możliwości sprzedaży online.
Dodała, że w ramach usług e-commerce sklep internetowy sieci na platformie Glovo będzie nadal dział w ponad 70 miastach.
»» O sieciach handlowych więcej czytaj tutaj:
Co ukrywają supermarkety małą czcionką
„Wstydliwy miliarder” z Polski znów na liście najbogatszych
Właścicielem Biedronki jest Jeronimo Martins Polska. Przychody grupy Jeronimo Martins w 2023 roku wyniosły 30,61 mld euro, co oznacza wzrost o 20,6 proc. rdr. W 2023 roku Biedronka otworzyło 203 nowe sklepy.
Aneta Oksiuta (PAP), sek
»» O bieżących wydarzeniach w gospodarce i finansach czytaj tutaj:
Ogrzewasz dom węglem lub gazem? Zapłacisz fortunę