Informacje

Książka znanego fundraisera powstaje z fundraisingu

Arkady Saulski

Arkady Saulski

dziennikarz Gazety Bankowej, członek zespołu redakcyjnego wGospodarce.pl, w 2019 roku otrzymał Nagrodę im. Władysława Grabskiego przyznawaną przez Narodowy Bank Polski najlepszym dziennikarzom ekonomicznym w kraju

  • Opublikowano: 16 października 2014, 10:36

  • Powiększ tekst

Gdy fundraiser bierze się za wydanie książki można być pewnym, że wpadnie na coś oryginalnego.

Maciej Gnyszka, znany, polski fundraiser także chce wydać książkę. O czym? O fundraisingu oczywiście! I postanowił wydać ją na drodze fundraisingu.

Nie - to nie jest masło maślane. Sam Gnyszka o swoim pomyśle wydania książki opisuje tak.

Autor chce pokazać wszystkim Czytelnikom, że szewc nie chodzi bez butów. Chce pokazać na własnym przykładzie, że dzięki darowiznom od indywidualnych i instytucjonalnych Darczyńców można tworzyć ciekawe projekty i pomysły. Jednym z nich jest właśnie ta książka, która zostanie sfinansowana drogą, która opisana jest na stronach tego podręcznika.

A rzeczony podręcznik dotyczy właśnie fundraisingu. Jak pozyskiwać środki? Jak zjednywać sobie Darczyńców? Co robić by pozyskiwać jak najszybciej środki na projekt? O tym wszystkim przeczytają Państwo w książce.

Ci ciekawe - datki pogrupowano na kilka kategorii. Najciekawszy jest pakiet Lecha Wałęsy przeznaczony dla Darczyńcy który wpłaci 100 000 000: "Dogadamy się".

A czy Państwo chcieliby wesprzeć książkę? Jeśli tak zapraszamy na stronę: http://www.odpalprojekt.pl/projekty/pokaz/195,%E2%80%9Efundraising--praktyczny-podrecznik%E2%80%9D

Maciej Gnyszka - z wykształcenia socjolog i architekt. Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej i Kolegium MISH Uniwersytetu Warszawskiego. Laureat wielu olimpiad przedmiotowych i stypendysta Prezesa Rady Ministrów, Ministra Edukacji Narodowej i Sportu, Krajowego Funduszu na rzecz Dzieci oraz Batuz Foundation. Właściciel pierwszej agencji fundraisingowej w Polsce – Gnyszka Fundraising Advisors, współtwórca Pracowni Synergii i założyciel Towarzystw Biznesowych – drugiej polskiej sieci klubów networkingowych oraz portalu Dobroczynnosc.com. Zaplanował i przeprowadził wiele strategii marketingowych. Dla organizacji pozarządowych zebrał już prawie 5.000.000 zł. Jest zapalonym miłośnikiem networkingu, fundraisingu i nałogowym poszukiwaczem synergii. Szczęśliwy mąż Oleńki i ojciec dwóch szkrabów – Maksika i Antosia.

Powiązane tematy

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.