Empik ma kolejne kłopoty: Ogłoszono bojkot sieci po świątecznej akcji reklamowej z Nergalem
Reakcja nabywców na nową kampanię Empiku była szybka - rozpoczęła się wielka akcja bojkotu sieci po tym jak wykorzystała ona do promocji wizerunek Adama Darskiego, znanego jako Nergal przed Bożym Narodzeniem.
W oświadczeniu firmy można przeczytać, że celem sieci nie jest obraza uczuć religijnych ani "budowanie całej komunikacji na postaciach, które wywołują kontrowersje swoimi prywatnymi poglądami". W komentarzu zamieszczonym na gosc.pl czytamy, że sprawa jest o tyle kontrowersyjna, że Maria Czubaszek „otwarcie przyznała się do dokonania dwóch aborcji (…) Na wizerunek nieczułej kobiety zapracowała więc sobie sama”.
Z kolei przyczyna bojkotu Nergala jest oczywista.
Z kolei wybór Nergala bulwersuje, bo „znany [jest] z publicznego znieważania Chrystusa, (…) Tym bardziej, że w 2011 r. przyznał on w programie Kuby Wojewódzkiego, że nie cierpi tego okresu, irytuje go bożonarodzeniowa otoczka, a żeby nie uczestniczyć w wigilijnej wieczerzy, wyjeżdża do ciepłych krajów.
Czy po kłopotach sieci o których informowaliśmy w tym tygodniu (Empik ma kłopoty) sieć Empik czekają kolejne problemy?
gość.pl/ natemat.pl/ as/