Z końcem lutego przepadnie 21 mln zł, a problem dotyczy 1,5 mln Polaków
Równowartość 21 mln zł punktów Payback została jeszcze do odebrania. Z końcem lutego przepadną, a problem dotyczy 1,5 mln Polaków - informuje Wirtualna Polska.
Jak napisał portal punkty zgromadzone w programie lojalnościowym Payback nie zgłosiło się aż 1,5 mln Polaków, które zgodnie z regulaminem z końcem lutego utracą ważność i przepadną. Taka sytuacja ma miejsce pierwszy raz.
- Staramy się jak najlepiej komunikować kwestię upływu terminu ważności punktów Payback. Między innymi informujemy o tym na naszej stroni internetowej, uruchomiliśmy też specjalną witrynę poświęconą temu tematowi – mówi WP Marcin Drzewiecki, dyrektor marketingu w Payback.
Firma chcąc iść na rękę klientom o miesiąc wydłużyła możliwość wykorzystania punktów, które zgodnie z regulaminem miały przepaść z końcem stycznia, ale pozwolono skorzystać z nich do końca lutego. Mimo tego punkty nie zostały masowo wydane. Na koniec stycznia miały one równowartość 27 mln zł. Do 25 lutego wydano z nich jednak tylko 6 mln zł. W ten sposób przed stratą punktów zabezpieczyło się około 400 tys. uczestników Paybacka.
- Zależy nam na tym, żeby uczestnicy programu zużyli zgromadzone przez siebie punkty, korzystając z wielu możliwości, jakie daje Payback i jego partnerzy. Nadal można za nie nabyć na przykład bony zakupowe w punktomatach Real, paliwo na stacjach BP, produkty w sklepach internetowych Empik i Smyk czy doładowania w Orange - mówi Marcin Drzewiecki.
W programie lojalnościowym uczestniczy 11 mln osób, które – jak pisze WP – zgromadziły 380 mln. Z tej kwoty około 200 mln zostało wydane.
Źródło: WP, opr. Jas