Już ponad 1200 wniosków złożonych w Alior Banku w ramach kolejnego naboru do programu „Rodzina 500+"
Od 1 sierpnia przyjmowane są wnioski o dofinansowanie w ramach kolejnego etapu rządowego programu „Rodzina 500+”. Za pośrednictwem systemu bankowości Alior Banku swoje aplikacje złożyło już ponad 1200 klientów, plasując bank na szóstym miejscu pod względem liczby przyjętych zgłoszeń
Nowy okres świadczeniowy rozpoczyna się 1 października i aby od tego czasu pobierać środki dystrybuowane w ramach programu, niezbędne jest złożenie wniosku. Umożliwia to system bankowości elektronicznej Alior Banku. W tym celu należy się do niego zalogować i przejść do odpowiedniej sekcji („Centrum produktów”, a następnie „Wniosek Rodzina 500+”). Dane, które bank posiada, zostaną automatycznie uzupełnione przez system. Do wniosku należy dodać załączniki, jeśli są one wymagane. Po uzupełnieniu wniosek zostanie przesłany do centralnego systemu rządowego, a klient, na podany wcześniej adres e-mailowy, otrzyma potwierdzenie jego złożenia. Usługa nie wiąże się z dodatkowymi kosztami po stronie klienta.
W ciągu pierwszego dnia przyjmowania wniosków do kolejnego etapu programu system Alior Banku odnotował ponad 1200 zgłoszeń. Program „Rodzina 500+” działa od roku, gwarantując nieopodatkowane świadczenie w wysokości 500 zł wypłacane do 18. roku życia dziecka. Od jego uruchomienia ujednolicono jednak terminy składania wniosków o świadczenie wychowawcze z programu 500+ oraz świadczenia rodzinne i świadczenia z funduszu alimentacyjnego.
Wnioski można składać do 31 sierpnia, a kompletny oraz prawidłowo wypełniony i złożony wniosek zapewnia przyznanie i wypłatę świadczenia za październik do 31 października, tym samym gwarantując ciągłość wypłat od pierwszego miesiąca nowego okresu.