Informacje

www.sxc.hu
www.sxc.hu

KONKURS NA MEM wGospodarce.pl: To już ostatnie dni na nadesłanie zgłoszeń!

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 28 sierpnia 2013, 16:54

    Aktualizacja: 29 sierpnia 2013, 07:18

  • Powiększ tekst

Ciekawi Was sytuacja ekonomiczna w Polsce i na świecie? Jesteście kreatywni i bawią Was internetowe memy? Nasz konkurs jest dla Was!

Zapraszamy do udziału w wakacyjnym konkursie na mem organizowany przez wGospodarce.pl!

Aby wziąć udział w konkursie należy stworzyć graficzny żart - mem - który tematycznie związany byłby z sytuacją ekonomiczną w Polsce lub na świecie. Technika jest dowolna - możecie używać zarówno zaawansowanych programów graficznych jak najprostszych mem-generatorów dostępnych za darmo w internecie. Dla nas liczy się Wasza kreatywność i pomysłowość.

W konkursie można wygrać atrakcyjne nagrody rzeczowe:

Miejsce 1. - album „Z dziejów gdańskiej poligrafii podziemnej”, książka „Dokąd zmierza świat” autorstwa prof. Grzegorza W. Kołodko oraz koszulka „W jak Wolność”

Miejsce 2. - książka „Kulisy Kryzysu” Artura Domosławskiego, oraz koszulka „W jak Wolność”

Miejsce 3. - koszulka „W jak Wolność”

Ponadto prace laureatów zostaną opublikowane na stronie wGospodarce.pl! Memy oceniać będzie jury w składzie redaktorów wGospodarce.pl: Maciej Goniszewski (redaktor naczelny), Krystyna Szurowska, Arkady Saulski, Jacek Strzelecki.

Jak wziąć udział? Wystarczy, że swój mem wyślecie na adres mailowy [email protected] w tytule wpisując „Wakacyjny Konkurs na Mem wGospodarce.pl”. Prace prosimy wysyłać w formacie jpg. Jeden autor może zgłosić tylko jedną pracę do konkursu. Macie czas od 6 sierpnia do 31 sierpnia. Konkurs rozstrzygnięty zostanie 10 września 2013 roku. To wtedy ujawnimy laureatów.

(memy pochodzą z internetu)

Zapraszamy do tworzenia! Klawiatury w dłoń! Nagrody czekają!

Partnerami konkursu są:

Instytut Misesa

Towarzystwa Biznesowe

 

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych