Polscy twórcy gier znowu z zyskiem
iFun4all odnotował 9,08 tys. zł jednostkowego zysku netto w II kw. 2019 r. wobec 504,75 tys. zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 8,77 tys. zł wobec 522,71 tys. zł zysku rok wcześniej.
Przychody ze sprzedaży sięgnęły 579,96 tys. zł w II kw. 2019 r. wobec 1 047,39 tys. zł rok wcześniej.
W I-II kw. 2019 r. spółka miała 9,39 tys. zł zysku netto w porównaniu z 457,99 tys. zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 1 164,81 tys. zł w porównaniu z 1 398,41 tys. zł rok wcześniej.
iFun4all to niezależny producent gier wideo. Firma powstała w 2009 r. jako spółka córka Bloober Team. Od 2014 roku spółka tworzy gry z segmentu mid-core. Specjalizuje się w tworzeniu tytułów wykorzystujących „Real World-Data” - informacje ze świata rzeczywistego, które wpływają na rozgrywkę. Akcje spółki zadebiutowały we wrześniu 2016 roku na rynku NewConnect.
ISBnews/ as/