Informacje

Zdjęcie ilustracyne / autor: Pixabay.com
Zdjęcie ilustracyne / autor: Pixabay.com

KIG wyróżni młode sklepy internetowe

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 12 kwietnia 2021, 21:40

  • Powiększ tekst

Pandemia przed wieloma przedsiębiorstwami MŚP postawiła wyzwanie zmiany formuły biznesu lub wytyczenia nowych kierunków i tzw. wejścia do „online’u”. Krajowa Izba Gospodarcza wraz z AWx pragną wyróżnić firmy, które wykazały się odwagą i elastycznym myśleniem biznesowym, w 2020 r. otworzyły swój sklep internetowy i rozwinęły go z sukcesem. Zgłoszenia do konkursu TOP Pierwszoroczniak e-commerce 2021 można przesyłać do 14 maja 2021 r. Partnerem konkursu jest Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.

Pandemia mocno zmieniła realia, w jakich już od roku muszą radzić sobie firmy. Wiele z nich zaczęło szukać innych narzędzi do sprzedaży swojej oferty i do komunikacji z klientami. I tu z pomocą przyszły rozwiązania rynku e-commerce. Wiemy, że zmiana modelu biznesowego czy inwestycja w nowe kanały dotarcia do odbiorcy to potężne wzywanie, zwłaszcza dla najmniejszych przedsiębiorstw. Dlatego właśnie chcemy wyróżnić te firmy, które podjęły wyzwanie, znalazły pomysł na siebie i z sukcesami prowadzą swoje sklepy internetowe. Może to też będzie zachęta dla tych, którzy jeszcze zastanawiają się, czy e-commerce jest na pewno dla nich – mówi Karolina Opielewicz, Dyrektor Biura Komunikacji i Spraw Członkowskich KIG.

Kto zostanie „TOP Pierwszoroczniakiem e-commerce 2021”? W konkursie wyróżnionych zostanie 18 sklepów internetowych powstałych w 2020 r. i działających nieprzerwanie przez 12 miesięcy. Firmy mogą przesyłać swoje zgłoszenia w kategorii mikro, małe i średnie przedsiębiorstwo działające w sektorze B2B lub B2C.

Zgłoszenia można przesyłać do 14 maja. Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi 17 czerwca 2021 r.

Szczegółowe informacje o konkursie, regulamin oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne tutaj

KIG/KG

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych