Informacje

Fot. wGospodarce.pl
Fot. wGospodarce.pl

Program 1 TVP jeszcze największy, ale szybko traci udziały w rynku, zyskuje telewizja Polsat

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 3 lutego 2012, 00:03

    Aktualizacja: 3 lutego 2012, 00:03

  • Powiększ tekst

Jak podaje portal Wirtualnemedia.pl Polsat był jedyną z dużych stacji, która zanotowała w styczniu br. wzrost oglądalności. Największy spadek dotknął Jedynki, ale utrzymała ona pozycję lidera wśród wszystkich widzów. W grupie 16-49 najlepszy był Polsat:

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przegotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, udział w rynku liderującej Jedynki w styczniu br. spadł aż o 3,48 pkt. proc. względem stycznia 2011 roku i wyniósł 16,85 proc. Na drugie miejsce z czwartego awansował Polsat, notując wzrost o 1,58 pkt. proc. do 14,40 proc.

Na podium znalazła się też Dwójka, której udział zmalał o 0,96 pkt. proc. do 13,69 proc. Rok temu stacja ta zajmowała miejsce drugie. Najmniejszy spadek, wynoszący 0,31 pkt. proc., zanotował TVN, który spadł jednak z pozycji trzeciej na czwartą. Jego udział wyniósł 13,28 proc.

Spadki zanotowały też plasujące się na miejscach piątym i szóstym stacje informacyjne TVP Info (o 0,58 pkt. proc.) i TVN 24 (o 0,22 pkt. proc.). Zajmująca siódmą pozycję TV 4 zanotowała minimalny spadek (o 0,01 pkt. proc.), zaś kolejny w rankingu kanał TVN 7 zyskał aż 0,49 pkt. proc.

W omawianym okresie dyrektor TVP 1 była Iwona Schymalla, a prezesem TVP Juliusz Braun. Kilka tygodni temu okazało się, że wskazana przez Schymallę szefowa "Wiadomości" w czasie niemal roku kierowania programem straciła co szóstego widza.

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych