Chiny, opracowana przez Japończyków reklama zawisła nad miastem
1500 dronów zostało użyto nad miastem w Chinach do zbudowania funkcjonalnego kodu QR. Po zeskanowaniu kodu można pobrać darmowy film – informuje Wiktor Migaszewski w poście na Facebooku
Przenieś się, reklamy telewizyjne i billboardy - przyszłość marketingu będą kształtowane przez drony (dosłownie) – czytamy w poście.
W połowie kwietnia około 1500 dronów wzniosło się w niebo nad Szanghajem z zdaniem, aby wszystkim przypomnieć o pierwszej rocznicy chińskiej premiery japońskiej gry komputerowej. Drony przepięknie zatańczyły w powietrzu opowiadając o grze RPG Princess Connect! Re: Dive i jej bohaterach. Po części tanecznej z dronami w roli głównej, stworzyły one na niebie ogromnych rozmiarów kod QR - skanując go można było pobrać grę i zainstalować ją na smartfonach.
Motyw reklam holograficznych oraz wyświetlanych przez drony jest znany filmów akcji czy gier komputerowych. Ujęcia wyświetlanych reklam w przestrzeni miejskiej można zobaczyć choćby w filmie Blade Runner 2049.
Także nasza rodzima gra Cyberpunk 2077 zwiera podobne motywy. Grając często mamy do czynienia z reklamami wyświetlanymi po bokach statków powietrznych, czy wyświetlanych pionowo w górę, nad wieżowcami, prosto w niebo.
Facebook / post Wiktora Migaszewskiego / mt