Podstawą sukcesu wizerunek firmy
W świecie biznesu wizerunek firmy to jedna z najsilniejszych przewag konkurencyjnych. Pozwala nie tylko odróżnić się od setek innych podmiotów na rynku, ale również zdobyć lojalność klientów i pozytywny odbiór przedsiębiorstwa na rynku. Dbałość o wizerunek powinien być zatem szczególnie ważny dla tych firm, które stawiają na sukces.
Profesjonalna firma - bez względu na branżę jaką reprezentuje - chcąc osiągnąć czy utrzymać wysoką pozycję na rynku, potrzebuje precyzyjnie przygotowanego wizerunku, który zagwarantuje jej nie tylko klientów i partnerów biznesowych. Jeśli strategia wizerunkowa jest dobrze zaprojektowana wówczas można liczyć na to, że firma odniesie sukces w aspekcie rozpoznawalności na rynku biznesowym nie tylko swojej branży. Przedstawiciele agencji reklamowych z USA uważają nawet, że nie ważne czy o danym „produkcie” mówi się dobrze czy źle. Ważne, że się mówi.
Tworzenie wizerunku firmy to proces wieloetapowy. Każda jego część wymaga czasu, zaangażowania i - przede wszystkim - profesjonalnej koordynacji. Takie działania warto powierzyć specjalistom, aby zadania wykonane były efektywnie i na wysokim poziomie.
Pasja i skuteczność
Zarządzana przez byłego prezesa TVP Romualda Orła, Apella jest profesjonalną agencją zajmującą się tworzeniem wielopoziomowej strategii wizerunkowej firm i produktów. Obsługuje wszystkie elementy kampanii marketingowych – od kreacji po promocję w mediach lokalnych i ogólnopolskich. Wspierają je szeroko zakrojone działania z zakresu Public Relations.
Na koncie Apelli są m.in. kompleksowe, ogólnopolskie kampanie reklamowe, szereg akcji niestandardowych – od promocji czytelnictwa, po organizację akcji łączących społeczność internautów. Marka prowadzi działania wydawnicze i zarządza przekazem największej w Polsce sieci monitorów LCD. Apella to również koproducent głośnych filmów i seriali, m.in. „Układ zamknięty” i „Metr od świętości”. Klienci Apelli mają także okazję współpracy z gwiazdami znanymi ze szklanego ekranu i sceny muzycznej.
Apella jest koproducentem głośnego serialu Metr od świętości, który opowiadał historię pontyfikatu św. Jana Pawła II widzianą oczami osobistego fotografa Papieża Polaka.
Wśród największych Klientów Apelli są w tej chwili firmy tworzące sektor spółdzielczości finansowej. Wykorzystując doświadczenie zdobyte dzięki wieloletniej współpracy ze SKOK-ami oraz uzyskaną w ten sposób mocną pozycję na rynku, Apella cały czas zdobywa nowych klientów. Długoletnia współpraca z instytucjami wielu branż gwarantuje, iż realizacje Apelli reprezentują najwyższy poziom zarówno pod względem kreatywnym jak i merytorycznym.
Dotychczasowe realizacje Apelli i zakres usług marki znaleźć można na stronie www.apella.com.pl