Opinie

Apella jest koproducentem głośnego serialu Metr od świętości, który opowiadał historię pontyfikatu św. Jana Pawła II widzianą oczami osobistego fotografa Papieża Polaka.
Apella jest koproducentem głośnego serialu Metr od świętości, który opowiadał historię pontyfikatu św. Jana Pawła II widzianą oczami osobistego fotografa Papieża Polaka.

Podstawą sukcesu wizerunek firmy

Artykuł sponsorowany

  • Opublikowano: 12 maja 2014, 11:54

    Aktualizacja: 12 maja 2014, 11:57

  • 0
  • Powiększ tekst

W świecie biznesu wizerunek firmy to jedna z najsilniejszych przewag konkurencyjnych. Pozwala nie tylko odróżnić się od setek innych podmiotów na rynku, ale również zdobyć lojalność klientów i pozytywny odbiór przedsiębiorstwa na rynku. Dbałość o wizerunek powinien być zatem szczególnie ważny dla tych firm, które stawiają na sukces.

Profesjonalna firma - bez względu na branżę jaką reprezentuje - chcąc osiągnąć czy utrzymać wysoką pozycję na rynku, potrzebuje precyzyjnie przygotowanego wizerunku, który zagwarantuje jej nie tylko klientów i partnerów biznesowych. Jeśli strategia wizerunkowa jest dobrze zaprojektowana wówczas można liczyć na to, że firma odniesie sukces w aspekcie rozpoznawalności na rynku biznesowym nie tylko swojej branży. Przedstawiciele agencji reklamowych z USA uważają nawet, że nie ważne czy o danym „produkcie” mówi się dobrze czy źle. Ważne, że się mówi.

Tworzenie wizerunku firmy to proces wieloetapowy. Każda jego część wymaga czasu, zaangażowania i - przede wszystkim - profesjonalnej koordynacji. Takie działania warto powierzyć specjalistom, aby zadania wykonane były efektywnie i na wysokim poziomie.

Pasja i skuteczność

Zarządzana przez byłego prezesa TVP Romualda Orła, Apella jest profesjonalną agencją zajmującą się tworzeniem wielopoziomowej strategii wizerunkowej firm i produktów. Obsługuje wszystkie elementy kampanii marketingowych – od kreacji po promocję w mediach lokalnych i ogólnopolskich. Wspierają je szeroko zakrojone działania z zakresu Public Relations.

Na koncie Apelli są m.in. kompleksowe, ogólnopolskie kampanie reklamowe, szereg akcji niestandardowych – od promocji czytelnictwa, po organizację akcji łączących społeczność internautów. Marka prowadzi działania wydawnicze i zarządza przekazem największej w Polsce sieci monitorów LCD. Apella to również koproducent głośnych filmów i seriali, m.in. „Układ zamknięty” i „Metr od świętości”. Klienci Apelli mają także okazję współpracy z gwiazdami znanymi ze szklanego ekranu i sceny muzycznej.

tytuł

Apella jest koproducentem głośnego serialu Metr od świętości, który opowiadał historię pontyfikatu św. Jana Pawła II widzianą oczami osobistego fotografa Papieża Polaka.

Wśród największych Klientów Apelli są w tej chwili firmy tworzące sektor spółdzielczości finansowej. Wykorzystując doświadczenie zdobyte dzięki wieloletniej współpracy ze SKOK-ami oraz uzyskaną w ten sposób mocną pozycję na rynku, Apella cały czas zdobywa nowych klientów. Długoletnia współpraca z instytucjami wielu branż gwarantuje, iż realizacje Apelli reprezentują najwyższy poziom zarówno pod względem kreatywnym jak i merytorycznym.

Dotychczasowe realizacje Apelli i zakres usług marki znaleźć można na stronie www.apella.com.pl

Powiązane tematy

Komentarze