Zadbaj o wizerunek jeśli chcesz osiągnąć sukces
Profesjonalna firma - bez względu na branżę jaką reprezentuje - chcąc osiągnąć czy utrzymać wysoką pozycję na rynku, potrzebuje precyzyjnie przygotowanego wizerunku. Zagwarantuje jej to zarówno klientów, jak i partnerów biznesowych.
Jedną z najsilniejszych przewag konkurencyjnych w świecie biznesu jest wizerunek. Pozwala nie tylko odróżnić się od setek innych podmiotów na rynku, ale również zdobyć lojalność klientów i pozytywny odbiór przedsiębiorstwa na rynku. Dbałość o wizerunek powinien być zatem szczególnie ważny dla tych firm, które stawiają na sukces.
Tworzenie wizerunku firmy to proces wieloetapowy. Każda jego część wymaga czasu, zaangażowania i - przede wszystkim - profesjonalnej koordynacji. Takie działania warto powierzyć specjalistom, aby zadania wykonane były efektywnie i na wysokim poziomie.
Właściwie zaprojektowana strategia wizerunkowa pomaga firmie odnieść sukces w aspekcie rozpoznawalności na rynku biznesowym nie tylko swojej branży.
Działanie skuteczne i z pasją
Tworzeniem wielopoziomowej strategii wizerunkowej firm i produktów zajmuje się Apella SA – profesjonalna agencja kierowana przez Romualda Orła - byłego prezesa TVP i dziennikarza śledczego. Apella zajmuje się obsługą wszystkich elementów kampanii marketingowych – od kreacji, po promocję w mediach o zasięgu zarówno ogólnopolskim jak i lokalnym.
Najwięksi Klienci Apelli to w tej chwili firmy tworzące sektor spółdzielczości finansowej. Wykorzystując doświadczenie zdobyte dzięki wieloletniej współpracy ze SKOK-ami oraz uzyskaną w ten sposób mocną pozycją na rynku, Apella cały czas zdobywa nowych klientów. Długoletnia współpraca z instytucjami wielu branż gwarantuje, iż realizacje Apelli reprezentują najwyższy poziom zarówno pod względem kreatywnym jak i merytorycznym.
Apella dba o pozytywną identyfikację powierzonych produktów i sukces marketingowy swoich Klientów. Każde działanie jest szczegółowo zaplanowane. Poprzez połączenie różnych form przekazu skutecznie dociera do świadomości konsumentów, dzięki czemu partnerzy Apelli zyskują pewność, iż w natłoku informacji zalewających rynek reklamy, agencja potrafi odnaleźć klucz do stworzenia wizerunku firmy w pełni profesjonalnej i budzącej zaufanie. Świadczy o tym m.in. wynik najnowszych badań zrealizowanych przez Millward Brown jedną z największych w Polsce agencji badawczych, która na przełomie maja i czerwca br. sprawdziła zadowolenie z oferty i usług SKOK, a także wizerunek Kas oraz poziom zaufania członków SKOK do Kas na tle innych instytucji finansowych. Z ogólnopolskich badań instytutu wynika, że aż 92 proc. członków Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo Kredytowych uważa swoją instytucję za godną zaufania.
Zakres usług i dotychczasowe realizacje Apelli znaleźć można na stronie www.apella.com.pl.
Artykuł sponsorowany