Informacje

Zdjęcie ilustracyjne / autor: Materiały Prasowe
Zdjęcie ilustracyjne / autor: Materiały Prasowe

Gemini Polska tworzy rodzimy system e-zdrowia

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 8 grudnia 2021, 21:40

  • 1
  • Powiększ tekst

Technologie chmurowe, takie jak Microsoft Azure czy Power BI usprawniają procesy biznesowe, analityczne, operacyjne i logistyczne w Gemini Polska. Dzięki kompleksowej strategii cyfryzacji firma realizuje swój wkład w budowę polskiego systemu e-zdrowia. To efekty podpisanego w maju tego roku porozumienia z Microsoft

Oczekiwania pacjentów w Polsce ciągle się zmieniają. Jest to szczególnie widoczne dzisiaj, w dobie pandemii, gdy wiele spraw i czynności przeniosło się do sfery online. Jak wskazuje raport KPMG z 2020 r. „Doświadczenia klientów w nowej rzeczywistości”, 91 proc. konsumentów deklaruje, że po pandemii nadal będzie robić zakupy w Internecie. Dlatego wykorzystanie technologii w biznesie jest dzisiaj niezbędnym elementem obecności na rynku. Nie ma już odwrotu od cyfryzacji, a firmy chcące spełnić nowe oczekiwania Polaków, muszą wdrażać cyfrowe rozwiązania i digitalizować procesy biznesowe i produkcyjne. W myśl tej zasady spółka Gemini Polska realizuje kompleksową strategię cyfryzacji z wykorzystaniem rozwiązań chmurowych.

Technologia jest niezbędna w dzisiejszym świecie. Pacjenci oczekują prostoty i łatwości w dostępie do usług czy produktów. Analizy rynku dotyczące zachowań pacjentów dowodzą, że powinniśmy zainwestować w zespół informatyczny i technologie – powiedział Patryk Dolewa Dyrektor ds. Technologii i Transformacji w Gemini Polska.

Budowa ekosystemu e-zdrowia w Polsce

Gemini Polska realizuje kompleksową strategię digitalizacji i przyczynia się do budowy polskiego ekosystemu e-zdrowia. W maju br. Gemini Polska podpisała strategiczne porozumienie z Microsoft, aby rozszerzyć dotychczasową, pięcioletnią współpracę. Tylko w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy organizacja przeszła kompleksowy program transformacyjny, który objął wdrożenie nowego systemu e-commerce, innowacyjny mechanizm rezerwacji leków, platformę Business Intelligence, środowisko Office 365 dla wszystkich pracowników, jak również rozbudowę zasobów IT o dodatkowe centrum danych oraz rozwiązania chmurowe Azure.

Czytaj więcej na: Gemini Polska tworzy rodzimy system e-zdrowia

Czytaj też: Trendy świąteczne - kiedy, jak i czego szukają Polacy

Microsoft/KG

Powiązane tematy

Komentarze