Informacje

Zdjęcie ilustracyjne / autor: Materiały prasowe
Zdjęcie ilustracyjne / autor: Materiały prasowe

Polsko-estoński startup przejął niemiecką firmę

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 23 lutego 2022, 15:20

  • 0
  • Powiększ tekst

SmarTel Plus - polsko-estoński startup IT działający w Europie pod marką Apifonica - przejął 100 proc. udziałów w niemieckiej firmie Tenios. Transakcja jest jednym z elementów realizacji strategii ekspansji w Europie Zachodniej i ma pomóc w dostarczaniu rozwiązań do automatyzacji komunikacji na rynku niemieckim.

Cieszymy się, że będziemy mogli współpracować z Tenios. Stworzyła ona wyjątkowy produkt i wspaniałą kulturę organizacyjną. Łącząc się z Tenios będziemy mogli dostarczyć dodatkową wartość naszym klientom dzięki wzajemnie uzupełniającej się ofercie. Rozwijanie portfolio produktów to kolejny krok w realizacji naszej misji, aby pomagać klientom na całym świecie, definiować przyszłość komunikacji biznesowej - powiedział założyciel i dyrektor zarządzający Apifonica, Denis Shirokii.

Nie mogliśmy sobie nawet wyobrazić lepszego partnera do dalszego rozwoju i ekspansji. Dzięki nowym możliwościom możemy zaoferować naszym klientom szerszy zestaw narzędzi komunikacji cyfrowej. Mając siedzibę w Niemczech, mamy przewagę konkurencyjną, aby dostarczać te narzędzia na dużym i opartym na technologii cyfrowej rynku, jednocześnie wykorzystując międzynarodowy zasięg firmy Apifonica, co będzie stanowiło nasz wyróżnik - stwierdził dyrektor generalny Tenios GmbH Umit Öztürk.

Chmura Tenios łączy w sobie wszystkie standardowe usługi typowe dla systemów telekomunikacyjnych z najnowszymi funkcjami klasy korporacyjnej. Funkcje te są dostępne w jednej łatwo skalowalnej platformie do komunikacji audio w czasie rzeczywistym. Do klientów Tenios należy więcej niż 2 tys. firm, w tym m.in. Ergo, Huawei, Teufel, Sunpoint. Firma działa na rynku od 2001 roku.

Apifonica oferuje w pełni konfigurowalne rozwiązanie do automatyzacji komunikacji w obszarze HR, sprzedaży i obsługi klienta. Jedną z usług firmy jest też Incognito, która umożliwia zastąpienie numeru telefonu wirtualnym, co chroni przed spamem i próbami oszustw ze strony cyberprzestępców.

ISBnews/RO

Powiązane tematy

Komentarze