Informacje

Influencerka Olga Buzova / autor: Twitter
Influencerka Olga Buzova / autor: Twitter

INWAZJA NA UKRAINĘ

Ogromne straty rosyjskich influencerów. Lecą łzy!

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 19 kwietnia 2022, 17:40

  • Powiększ tekst

Rosyjscy influencerzy, którzy zamieszczali treści na Instagramie, Facebooku, YouTube, Twitch, TikTok, stracili do 80 proc. swoich przychodów w ciągu ostatniego miesiąca – informuje portal wirtualnemedia.pl.

Inflencerzy, którzy zamieszczali treści na Instagramie, Facebooku (obie platformy społecznościowe od paru tygodni są blokowane w Rosji, należą do Meta, która została uznana przez władze kraju za ekstremistyczną), YouTube, Twitch, TikTok, stracili odbiorców i reklamodawców, nie mają nowych kontraktów.

Po zablokowaniu lub ograniczeniu działania platform społecznościowych udało im się przenieść nie więcej niż 10 proc. swoich subskrybentów do innych serwisów – informują wirtualnemedia.pl powołując się na serwis Sostav.

TikTok ograniczył działalność w Rosji, a YouTube i Twitch wyłączyły zarabianie dla obywateli Rosji. Wraz z odpływem odbiorców z serwisów nastąpił również spadek liczby reklamodawców. Ponadto wiele marek wstrzymało swoje działania marketingowe, dlatego influencerzy stracili część dotychczasowych kontraktów również na innych platformach. Dotyczy to również współpracy influencerów z dużymi zagranicznymi markami.

Wirtualnemedia.pl/RO

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych